w 2

Simbolisme winactie | Ibiza Armcandy & clutch! [Gesloten]

Vandaag heb ik iets heel leuks voor jullie. Omdat mijn blog blijft groeien -écht 1000 maal dank daarvoor, zonder jullie was ik niet zover gekomen- heb ik een leuke zomerse winactie voor jullie! Benieuwd wat je precies kan winnen? Lees dan verder en zie wat je moet doen om kans te maken!

image (18)Word jij ook zo vrolijk van deze mooie kleuren? De handgemaakte set Ibiza stijl armbandjes zijn helemaal van deze tijd en snoepjes om te zien. De set is speciaal voor jullie samengesteld en het leuke is dat je eindeloos af kan wisselen wanneer je ervoor kies om ze niet alle 5 te dragen. Zie jij jezelf deze zomer ook al met deze vrolijke armbandjes lopen op bijvoorbeeld een festival? Je maak er vanaf vandaag kans op!
image (17)De clutch is blauw/groen van kleur, heeft spikes en je kan hem zowel als clutch en als tas gebruiken, je krijg er namelijk het korte hengsel van op de foto’s bij én een langer hengsel. Aan de binnenkant vind je een vak met rits en twee open vakjes, zo kan je alles overzichtelijk opbergen en meenemen. Samen met de armbandjes is je zomerse look al bijna af!
Simbolisme is een leuke, frisse webshop waar je terecht kan voor leuke én betaalbare musthaves, tassen, portemonnees en clutches. De site is overzichtelijk en bestellen gaat snel en gemakkelijk, zo heb je jou aankoop snel thuis. Het leuke van de webshop is dat ze alles in kleine aantallen aanbieden, zo kom je dus niet snel iemand met hetzelfde item tegen!
w 5
Één van jullie mag ik in samenwerking met Simbolisme blij maken met een set handgemaakte Ibiza armcandy en om de winactie compleet te maken doen we er ook de clutch bij! Hoe leuk is dat?
Wat moet je doen?
– Volg Lifestyle By Linda op Bloglovin’ en like dit bericht.
– Volg Simbolisme op Facebook.
– Laat in een berichtje achter dat je meedoet en vergeet niet een geldig mail adres in te vullen.
Wat kan je doen voor een extra kans:
– Volg Linda op Twitter of Instagram.
– Volg Simbolisme op Twitter.
– Ik ben erg benieuwd waarmee jij deze clutch en armbanden zal combineren.
Niet gewonnen of benieuwd naar de andere items? Neem dan zeker een kijkje in de webshop van Simbolisme.
liefs linda

De winactie loopt t/m 23 mei. De winnaar zal in overleg met Simbolisme gekozen worden en krijgt 26 mei per mail bericht. Belangrijk dus dat je een geldig mail adres invult.

22 thoughts on “Simbolisme winactie | Ibiza Armcandy & clutch! [Gesloten]

  1. Pingback: Linda’s Daily Lifestyle | Linda's Lifestyle & Travel Notebook

  2. Pingback: Herinnering lopende winacties | Linda's Lifestyle & Travel Notebook

  3. Super leuke clutch♥!
    De kleur is lekker opvallend en de spikes maakt hem super stoer.
    Ik hou van donkere kleding en wat accessoires om het op te spicen.
    Daarom doe ik graag mee aan jou win actie!

    xx

  4. Ik zou eht combineren met een simpele zwarte jumpsuit, zodat ze nog meer opvallen. Ik doe graag mee.
    Bloglovin: melissavanstipdonkmaas
    FB: melissa.vanstipdonkmaas
    Instagram: melissamaas1984

  5. waanzinnig leuke win aktie, ik doe natuurlijk gezellig even mee. Ik hoop op een hele lange mooie zomer en dan zou ik dit gaan combineren met mijn bikini, daar zit net zo’n kleurtje in als in de clutch
    alle stapjes keurig doorlopen, ook volg ik beide op twitter

  6. Leuk ik doe mee! Ik volgde Simbolisme overal al, ik had namelijk ook een keer een winactie met hun! Volg jou nu ook overal! Ik kon deze blog eerst niet vinden. Want bij mij reageer je altijd met een link naar je andere blog, uiteindelijk kwam ik via je andere blog weer op deze terecht. Misschien handig om ergens op deze blog ook een duidelijke link naar bloglovin te doen zodat mensen je makkelijker kunnen volgen? Want ik wou je al eerder volgen maar kon nergens een linkje naar je bloglovin account vinden.

    Bedankt voor je lieve berichtjes elke keer bij mijn artikelen, vind ik echt heel erg leuk❤

    Liefs,

    Svenja.

    • Oh en nog mijn betoog; ik ben dol op zomerse kleurtjes, en vooral de mintgroene clutch is helemaal mijn kleur, waardoor ik deze winactie niet kon weerstaan! Liefs x

    • Oh wat jammer dat het zo’n gedoe was! Open jij hem op een mobiel apparaat of op je laptop? Ik heb namelijk in mijn rechter kolom wel een volg button staan maar die is denk ik op mobiele apparaten niet te zien.. Thanks voor de tip, daar ga ik zeker wat mee doen😉

      Liefs!

  7. TOP, mijn werkweek zit er op !😀
    Facebook en Google+ geliket/gedeeld onder; Dinie Gijsberts
    Pinterest onder; DinyG
    Instagram onder; missmomzymom
    Bloglovinnummer 8 onder; Dinie Gijsberts
    Twitter nr. 56 en 92 onder; Dinie Gijsberts

  8. wat ene super leuke win actie! ik volgde je al een lange tijd op twitter en instagram en ik volgde symbolisme ook al op Facebook en twitter dus daar krijgen ze ook geen melding van! Super leuk dat je dit weggeeft. Een clutch is handig voor een avondje uit lekker vrolijk kleurtje en dus handig te combineren en je outfit wat vrolijker te maken. De armbandjes zijn alledaags en zou je dus elke dag kunnen dragen met een leuke outfit! Mijn email adres is: info@alexaslovelyworld.nl & heel veel succes allemaal!

  9. Tjonge wat een leuke actie, ik heb alles gedaan wat ik moest doen om mee te kunnen doen.
    Ik zou dit dragen bij een zwarte broek en een wit shirtje met kant erin verwerkt…zodat de kleuren hiervan er echt uit knallen…Het zou kunnen dat ik nog een zalmrose sjaaltje losjes zou dragen, maar dat weet ik niet helemaal zeker…

    Groetjes Petra

  10. Wauw die is leuk!! Zou hem combineren met een lief wit jurkje en spijkerjasje dat ik onlangs heb gekocht!! Volg overal ( ook de extra’s ) op hoop van zegen en m’n complimenten voor de leuke blog en geweldige actie!!!😀

  11. Oeh la la! Wat leuk! Ik heb alles gedaan om kans te maken! En voor het ‘extra’ gedeelte: ik weet nog niet precies waarmee ik het zou combineren, maar ik denk dat ik het sowieso mee zal nemen naar elk festival deze zomer, ik vind de kleurtjes zó leuk!

  12. Wat heb je weer een mooie winactie! Aparte webwinkel, die had ik zelf niet gevonden, heel leuk dankjewel . Volgen en liken deed ik jou al, Simbolisme heb ik meteen toegevoegd, superspulletjes!ik doe graag mee, vooral de clutch is de dezelfde kleur als mijn nieuwe cocktailjurkje,dan is het niet zo opgeprikt netjes!
    Ik gebruik mijn naam op FB en bloglovin’ ,voor de rest mijn emailadres .
    Groetjes en nog meer succes en volgers gewenst!

  13. Wat een mooie kleuren!! Die clutch vind ik helemaal geweldig en gezien ik nog niet een clutch own wordt dat hoog tijd en doe graag mee met je winactie🙂 Heb alles gedaan of deed ik al. Je vind mij onder @agnetasblog, travelsuitcase en Agneta Bekkema🙂

    Veel plezier met je winactie!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

