My LOvely Notebook winactie

Review | My Lovely Notebook + winactie! [Gesloten]

Als blogger of schrijver wil je altijd iets bij de hand hebben om spontane ingevingen, ideeën en verhalen in op te kunnen schrijven. Je kan immers niet altijd op de batterij van je telefoon of tablet vertrouwen. En laat ik daar vandaag nou heb ik vandaag iets leuks voor hebben, ik mag namelijk in samenwerking met My Lovely Notebook maar liefst 2 leuke notitieboekjes weggeven! Omdat ik  A. wil vieren dat ik de 170 volgers mijlpaal heb behaalt én B. omdat ieder creatief persoon een notebook bij zich hoor te hebben. Benieuwd naar de notebooks en wat je moet doen om ze te winnen? Lees dan verder.

6My Lovely Notebook is een jong en fris bedrijf wat, zoals de naam al verklapt, notebooks verkoopt. Hiernaast kun je er ook handige kantoor artikelen vinden om de boel netjes en overzichtelijk te houden en laat ik de leuke tassen niet vergeten. Kortom, bij My Lovely Notebook vind je alles om je leven goed te organiseren! En zo maken zij bijzondere notitieboekjes op een eenvoudige manier toegankelijk voor jou.

5Vandaag review ik deze leuke, vrolijke notitieboekjes voor jullie van Cavallini & Co. De set bevat 2 notitieboekjes met printjes uit en van Parijs. Paris is always a good idea, right? Als een reisliefhebber, schrijver en blogger heb ik graag leuke notitieboekjes bij de hand. Om ideeën in op te schrijven, to do list erin te maken, om te brainstormen, voor alles wat ik niet mag vergeten, en dat alles in een handig boekje. Weg met rondslingerende blaadjes! 4De set bevat één gelinieerd boekje en eentje met ruitjes.  Het papier is chloorvrij -wat onder andere goed is voor het milieu, en ja daar word ik blij van!- is glad en dat maakt het fijn papier om op te schrijven. Beiden boekjes tellen 96 pagina’s. Ook zijn ze vrij licht van gewicht wat het helemaal makkelijk maakt om ze mee te nemen in je tas.

1

3Dit is het boekje met ruitjes papier. Erg handig om bijvoorbeeld om te dopen tot een huishoudboekje, zo heb je al jou uitgaven overzichtelijk in één boekje. Uiteraard kan je het boekje een invulling geven zoals je zelf wilt.

7Staan ze niet leuk zo op tafel?

Conclusie: Persoonlijk heb ik een zwak voor leuke notitieboekjes en boekjes die ik niet leuk vind gebruik ik dan ook automatisch minder. Deze boekjes zijn licht van gewicht, hebben fijn, glad papier waardoor je pen moeiteloos over het papier heen glijd. Kwaliteit is goed, de boekjes zijn stevig en liggen fijn in de hand.

Kijk zeker eens rond in de webshop van dit leuke bedrijf!

 Doe mee & win!

uitgelicht 2Omdat iedere blogger, schrijver en ieder creatief brein een leuk notitieboekje verdient mag ik van My Lovely Notebook een set van 2 notitieboekjes weggeven. Hoe leuk is dat?

Wat moet je doen?
– Volg My Lovely Notebook op Facebook.
– Volg Lifestyle By Linda op Bloglovin’ en like dit bericht.
– Laat hieronder een berichtje achter met geldig e-mail adres.

Wat mag je doen voor een extra kans?
– Tweet: “Via  maak je nu kans op 2 leuke notitieboekjes van  , dé musthave voor ieder creatief brein!  “.

Mensen die via Facebook mee kunnen doen: ik wil jullie vragen de Facebook pagina van MLN te liken en een berichtje achter te laten onder de post over de winactie.

liefs linda

De actie zal t/m 25 mei lopen. De winactie is in samenwerking met My Lovely Notebook opgezet, samen zullen wij dan ook de winnaar kiezen. De winnaar zal op de Facebook pagina van My Lovely Notebook bekend worden gemaakt, hou de pagina dus in de gaten. Succes allemaal!

De winnaar is inmiddels bekend gemaakt op de Facebook pagina van My Lovely Notebook. Heel veel plezier ermee en bedankt voor het meedoen!

18 thoughts on “Review | My Lovely Notebook + winactie! [Gesloten]

  1. Pingback: Herinnering lopende winacties | Linda's Lifestyle & Travel Notebook

  2. Leuke actie! Heb net je fimpje bekeken alleen bijna op het einde stopte ie ermee.
    Zou graag willen weten welke combi medicijnen je slikt.
    Groeten Francien

  3. Tjonge wat een leuke schatjes zijn dit, ….Ik doe graag mee aan deze actie en heb alles gedaan wat je moest doen om mee te kunnen doen…Ook heb ik op FB op de pagina van My Lovely Notebook een berichtje achter gelaten onder de post over deze actie…

    Groetjes Petra

  4. Notitieboekjes zijn altijd handig, ik heb er ook standaard een aantal op tafel liggen, gewoon voor het geval me ineens iets te binnen schiet. Ik heb geen Facebook dus ik sla even over…

  5. Schattige boekjes, bijna zonde om ze te gebruiken! Ik doe heel graag mee, jou volgde ik al en MLN nu ook, liked en shared!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

