Very Inspiring Blogger Award uitgelicht

Mijn ‘Very Inspiring Blogger Award’ nominatie!

Wat vind ik het toch leuk én een hele eer als andere mensen vertellen dat ze mijn blog leuk vinden en het lezen. Nog leuker is dat ik van Cindy de Very Inspiring Blogger Award nominatie mocht ontvangen! Je snapt dat ik daar wel een blogpost over moest maken. Ik deel wat leuke weetjes met jullie en ik zal dit stokje aan 15 andere bloggers doorgeven! Benieuwd welke dat zijn? Read the blog!

Very Inspiring Blogger Award uitgelichtYay! Wat vind ik dit leuk en een hele eer! Ik zie mijn blog nog steeds groeien en daar ben ik jullie zo dankbaar voor. En in het bijzonder wil ik Cindy van Sunshine Cin bedanken voor de nominatie, echt heel erg tof! Bloggen is mijn grootste hobby geworden en doe het dagelijks met veel plezier. Ook volg ik met veel plezier andere bloggers en ik vind het dan ook erg leuk om 15 blogs die ik graag lees en een inspiratie voor mij zij met jullie te delen.

The Rules

Een nominatie ontvang je niet zomaar en je moet er dan ook wat voor terugdoen. Wat de stappen precies zijn zet ik even op een rijtje voor jullie:
1. Je bedankt de persoon die je genomineerd heeft en je linkt ook even terug naar diegene.
2. Kopieer de regels en show off that award!
3. Deel 7 dingen of feiten over jezelf.
4. Nomineer 15 andere blogs waarvan je vindt dat ze het verdienen en deel je blogpost met ze.
5. Laat de award duidelijk op je blog zien en volg degenen die je hebt genomineerd op Bloglovin’.

4

Wat wist je nog niet van en over mij?

1.  Ik zal weleens willen ervaren hoe het is om een maand op een onbewoond eiland te vertoeven. Om back to basics te gaan, zonder luxe, zonder internet, maar wel met een muskietennet en een goed matras! Ik merk alleen nu al dat het gaat kriebelen dat ik mijn camera zonder stroom niet op kan laden, dit avontuur zal ik dan natuurlijk wel vast willen leggen. Dan toch maar een klein hutje doen met stroom? Hihi

2. Een suikertante kan je mij niet bepaald noemen. Ik ben dol op zoetigheid maar dan de zoetigheid die ik vind in fruit, daar maak je mij pas echt happy mee.

3. Ik ben werkzaam geweest in de gehandicaptenzorg en heb hier ook een opleiding voor gedaan. Helaas gooide mijn lichaam roet in het eten en heb ik vanaf toen mijn doelen en dromen bij moeten stellen en moet ik verplicht een andere koers op varen.

4. En ik daardoor eindelijk mijn moed bij elkaar geraapt heb en iets met schrijven ben gaan doen (voor mijn blog en vrijwilligerswerk). Laten we het een geluk bij een ongeluk noemen. Hiervoor durfde ik deze stap namelijk niet te nemen omdat spelling nooit mijn sterkste kant is geweest. En dat terwijl ik nu mijn leven zonder blog niet meer voor kan stellen!

5. Iets wat jullie niet zien, maar wat wel een groot gedeelte van mijn leven nu bepaald, zijn de rechtzaken die ik als jonge chronisch zieke al heb gehad en die nog gaan komen. Om te knokken voor mijn rechten en mijn toekomst. Zo krijg je ongevraagd op jonge leeftijd al veel wijze lessen.

6. Ik ben nu ruim 1 jaar en 5 maanden dol gelukkig samen met mijn lief! Het is zo fijn om een soulmate aan je zijde te hebben, zo kan ik de hele wereld aan!

7. Je kan mij een echte mooi weer lezer noemen, buiten in het zonnetje verslindt ik het ene na het andere goede boek. Terwijl ze in de winter vaak in de kast blijven staan en ik dan liever films en series kijk.5

Viola, mijn rijtje inspirerende bloggers!

Neem zeker eens een kijkje op hun mooie blogs ladies.

♡ Iris: Run With Fashion
♡ Svenja: Loving life is easy
♡ Merel: Merely Merel
♡ Laury-Ann: BlueBerry Bicycle
♡ Marloes: The Beauty Assistant 
♡ Lin: Daily Lin
♡ Milou: Explorista
♡ Dagmar: By Dagmar Valerie
♡ Martina: Today’s Life
♡ Jaimy en Laura: Iscreambeauty
♡ Kimberly: Birds & Beez
♡ Saskia: Twinkelbella
♡ Josie: Mary Josie 
♡ Agneta: Travel Suitcase 
♡ Laura: Fablouise

Laten jullie het weten wanneer je de nominatie overneemt op je blog? Dan kom ik natuurlijk even een kijkje nemen!

liefs linda Follow on Bloglovin

Bron Afbeelding: 1

12 thoughts on “Mijn ‘Very Inspiring Blogger Award’ nominatie!

  1. Leuk om te lezen! En wat een gedoe dat je al zoveel rechtszaken te verduren hebt gekregen vanwege je gezondheid. Dan is het toch echt een kromme wereld waar we in leven…

    • Heel erg krom inderdaad! En helaas realiteit voor velen. Daarom vind ik bloggen ook zo’n heerlijke hobby, dan kan je even alles vergeten en jezelf zijn🙂

      Liefs!

  2. Dankjewel voor je lieve nominatie. Wat naar om te lezen over je rechtszaken, maar ik vond het wel leuk om al die dingen over jou te weten te komen🙂

  3. Leuk om je door deze feitjes beter te leren kennen. Ik zou ook graag eens naar een onbewoond eiland willen, lijkt me heerlijk die rust. Wel naar een warm eiland uiteraard. En dat van boeken verslinden in de zon is ZO herkenbaar. In de zomervakantie verslind ik boeken, terwijl het boek dat ik nu lees al een paar maanden naast mijn bed ligt, oeps.

    Heel eg bedankt voor je nominatie, zo lief❤ Ik had hem al een keertje geplaatst op mijn blog, maar misschien plaats ik deze tag nog eens. Altijd leuk om andere blogs op deze manier in het zonnetje te zetten. Liefs Svenja.

    • Het is natuurlijk niet verplicht, en vind het zelf ook leuk om mooie blogs in het zonnetje te zetten!
      Het eiland waar ik graag zal vertoeven is ook bij voorkeur een tropisch eiland en dan niet in het regenseizoen haha ook zo zonde van de boeken dan😉 haha

      Liefs!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

