ML 1

Review | MUA Nail Polish

MUA is inmiddels alweer een poosje in Nederland verkrijgbaar en ik begreep dat de verkoop best hard gaat. Vandaag review ik 2 nagellakjes van dit merk, een lakje en een topcoat. Ik ben dol op mooie budget nagellak en ik hoop dat deze MUA nagellak aan mijn verwachtingen voldoet. Benieuwd wat ik van deze lakjes vind? Lees dan verder!

ML 1Vandaag in de review, deze fotogenieke nagellakjes van MUA. Het Engelse budget make-up merk waarvoor heel veel mensen naar de dichtstbijzijnde Kruidvat vlogen om inkopen te doen. En dan vraag ik mij af, is het een hype of is het echt een fijn budget merk? Let’s find out!

ML 2De flesjes zijn haast één op één kopieën van het welbekende merk Essie. Ik vind ze mooi, netjes, stevig en je kan de kleur erg goed zien. De glazen flesjes hebben een inhoud van 6.2 ml, een klein flesje voor een klein prijsje!

ML 8De dop ligt lekker in de hand, het kwastje is lang en dun zoals je kunt zien.

ML 8Ik nam de licht roze kleur Lush Lilac mee naar huis, een lieve pastel roze kleur. Ik was nog opzoek naar een nagellak in de kleur van de jurk die ik draag op de bruiloft van mijn vriendin. En deze kleur komt gelukkig dichtbij de kleur van de jurk!

ML 3MUA Lush Lilac | 3 lagen

Deze kleur lakt helaas wat stroperig, hierdoor vloeit hij niet mooi uit en moet je het kwastje een paar keer aanzetten. Ik begrijp van andere bloggers dan de kwaliteit per kleur wisselend is, ik vind het jammer dat ik niet nog een kleur heb ter vergelijking. Al met al vind ik het een hele mooie kleur en zit hij er na 3 lagen mooi op! En de derde laag lakt ook nog eens het fijnst.

ML 6Zover ik in het schap kon zien heeft MUA 1 top coat en dat is deze Top Clear Coat. Het kwastje is precies hetzelfde als het vorige lakje, lang en smal. Mijn oude top coats waren duidelijk over de datum (lees zo dik als stroop) en ik hoop met dit lakje een goede in huis gehaald te hebben.

ML 7MUA Lush Lilac + Top Clear Coat | 1 laagje

De top coat lakt een stuk fijner, in een paar halen vloeit hij heel erg mooi over mijn nagel heen. Hij dekt goed en heeft een mooie subtiele glanzende finish.

ML 5Conclusie: Dat het lakje stroperig lakt ben ik helemaal vergeten bij het zien van het eindresultaat. De kleur vind ik heel erg mooi en uiteindelijk dekt hij ook erg mooi. Het duurt alleen wel even voordat de nagellak goed uitgehard is, dit komt waarschijnlijk door de vele lagen. Dus even netjes blijven zitten na het lakken van je nagels. Samen met de top coat blijft deze nagellak zeker 4-6 dagen zitten. Afhankelijk van de conditie van je nagels en wat je met je handen doet. Al met al ben ik erg blij met mijn aankopen en ik zal deze kleur met veel plezier dragen!

Deze MUA nagellak koop je bij geselecteerde Kruidvat filialen in Nederland en België. Voor een lakje betaal je €2,49.

Ik ben benieuwd of jullie de nagellakjes al hebben getest?

liefs linda

Follow on Bloglovin

15 thoughts on “Review | MUA Nail Polish

  1. Pingback: Review | MUA liquid eyeliner | Linda's Lifestyle & Travel Notebook

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

