1,9

Review | Hema eyeshadow base

Oogschaduw basis, wie een hele dag lang van mooi opgemaakte ogen wilt genieten weet dat je niet meer zonder kan. Bij mijn U.D. palette kreeg ik een eyeshadow base, maar deze is helaas alweer aan vervanging toe. En zo ging ik opzoek naar een goede budget oogschaduwbasis en liep ik als eerste bij de Hema naar binnen om daar mijn slag te slaan. Tijd om dit product te onderwerpen aan een test! Lees je mee?

2Deze oogschaduw basis moet ervoor zorgen dat jou oogschaduw beter en langer hecht. En het voorkomt ook dat poederoogschaduw in jou oogplooitjes trekt. 

1,9De verpakking is netjes, stevig maar verder niet erg bijzonder. Goed en niet teveel poespas, typisch Hema als je het mij vraagt!

1,8De inhoud bevat 10 ml en is verrijkt met vitamine E, Silk protein, bevat geen parfum en belooft snel te drogen. Een volledige ingrediënten lijst kan ik alleen niet vinden. Dat is misschien nog een puntje Hema waar jullie op kunnen scoren!
1.3.De oogschaduw basis bevat een stevige draaidop en heeft een verdeler, waardoor je niet een te grote hoeveelheid op je applicator krijgt.

1,6De applicator is middelgroot, zacht en zoals je ziet verdeelt hij substantie goed. Zelf gebruik ik met aanbrengen niet de gehele applicator, dat hij groter is hindert mij persoonlijk niet.
5,1En het is tijd voor een swatch! Hij is licht van kleur en bevat een kleine glitter.

6Zonder oogschaduw basis | Met oogschadus basis

 

De oogschaduwbasis brengt makkelijk aan, hierna werk ik het met mijn vingers uit. De substantie is iets dikker dan ik gewend ben van U.D., hij dekt goed en droogt zoals belooft best snel. Je kan een heel klein subtiel glansje zien na het aanbrengen maar dat is erg lastig om vast te leggen op de foto, je ziet dat hij verder transparant is.

Conclusie
De oogschaduw basis van de Hema is een prima product voor een prima Hema prijsje. Hij droogt snel waardoor je al snel aan de slag kan met je oogschaduw, deze hecht goed en je kan kleuren mooi opbouwen en blenden. Mijn oogschaduw blijft ook een dag mooi zitten. Het enige minpuntje is het ontbreken van een ingrediënten lijst, dat is voor mensen met allergieën niet zo handig.

Op de website van de Hema staat in een comment dat iemand dit zelfs onder haar lipstick gebruikt. Ben ik de enige die dat gek vind of doen meer mensen dat?

De eyeshadow base van Hema kan je zowel in de winkel en webshop vinden voor €3,50. 

Ben jij bekend met de make-up van de Hema?

liefs linda

Follow on Bloglovin

 

(function(i,s,o,g,r,a,m){i[‘GoogleAnalyticsObject’]=r;i[r]=i[r]||function(){
(i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o),
m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m)
})(window,document,’script’,’//www.google-analytics.com/analytics.js’,’ga’);

ga(‘create’, ‘UA-51213936-1’, ‘lifestylebylinda.nl’);
ga(‘send’, ‘pageview’);

9 thoughts on “Review | Hema eyeshadow base

  1. Pingback: FOTD | Urban Sjiek + herinnering Urban Decay winactie | Linda's Lifestyle & Travel Notebook

  2. Eigenlijk gebruik ik dit helemaal niet en heb dit ook nog nooit gebruikt….ik vraag mij toch altijd wel af of dit allemaal daadwerkelijk wel verschil maakt;;;;Ik gebruik ook wel een beetje foundation onder mijn lipstick, zo dat het ietsjes langer blijft zitten…dus echt vreemd vind ik het niet dat men dit product daar voor gebruikt…

  3. Klinkt als een fijne base! Ik heb vrijstel bij sommige eyeshadow base’s dat de huid rond mijn ogen uitdroogt. Ik ben benieuwd of deze dat niet doet met al die toevoegingen! Bedankt voor de fijne review! Liefs, Rosalie

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

