OUtfit 1 2

OOTD | Festival inspired outfit

Afgelopen zaterdag was het heerlijk zomers weer én dus de perfecte gelegenheid om een outfit foto te maken. Ik trok eropuit met vriend lief en vandaag laat ik jullie de eerste outfit zien. Een zomerse festival outfit met onder andere nieuw geshopte items. Enjoy!


outfit 1 4Wat is het toch prachtig weer buiten, ik kan hier zo van genieten. Late night bbq’s, gezellig een borreltje drinken, de vuurkorf aan, zonnebril op en het vooruitzicht op een mooie zongebruinde huid. Vorig weekend shopte ik onder andere bij de Primark en in mijn shoplog heb je deze top en ketting al voorbij zien komen. Vandaag laat ik hem zien in een complete outfit, zo hoop deze zomer naar een festival of een feestje te kunnen. En ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden, en geniet van de mooie dagen!outfit 8outfit 1 7OUtfit 1 2outfit 1 6outfit 1 8outfit 1 5outfit 1 3

Ik draag:
Top – Primark
Bandeau top – Hunkemöller
Jeans – Levi’s
Haarband – H&M
Ketting – Primark
Armbanden – Bijou Brigitte

Wat vind jij van mijn outfit?

liefs linda
Follow on Bloglovin

(function(i,s,o,g,r,a,m){i[‘GoogleAnalyticsObject’]=r;i[r]=i[r]||function(){
(i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o),
m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m)
})(window,document,’script’,’//www.google-analytics.com/analytics.js’,’ga’);

ga(‘create’, ‘UA-51213936-1’, ‘lifestylebylinda.nl’);
ga(‘send’, ‘pageview’);

14 thoughts on “OOTD | Festival inspired outfit

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

