6

OOTD | Let’s get married!

Vandaag niet zomaar een wedding inspired OOTD, maar dit is dus uiteindelijk dé outfit die ik vandaag aan heb tijdens de bruiloft van een heel lief vriendinnetje van mij! Ergens in april, toen de bloesem nog volop in bloei stond maakte ik alvast de outfit foto’s van deze speciale dag! Benieuwd naar mijn outfit voor deze grote dag?

17Ik vind het zo bijzonder dat ik vandaag de hele dag mee mag met de bruid en bruidegom, samen met mijn lief en een hoop fijne gasten! Het belooft een bijzondere dag te worden vandaag, dat staat vast! Ik laat jullie vandaag alvast mijn OOTD zien. Heerlijk vind ik het om er ruim de tijd voor te maken om mijn outfit uit te zoekenen ben dan ook wel benieuwd wat jullie ervan vinden. Wel moet je er mijn nieuwe witte hakken van P.i.u.r.e. erbij denken die ik in mijn shoplog liet zien.

Ik draag:
Jasje – Mango
Jurk – H&M
Armbanden – I Am
Schoenen – Nelson*
Nagellak – Essence*
Ringen – Pandora 

* Alleen voor de foto1312167514891110218

‘Memory Making!’

Ik wens jullie ook een hele mooie en fijne dag toe vandaag!

liefs linda

Follow on Bloglovin

13 thoughts on “OOTD | Let’s get married!

  1. Waaaaauw je ziet er super mooi uit. Zo een jurkje zou ik ook zo aantrekken! En wat heb je de foto’s op een prachtige locatie gemaakt❤ Hele fijne dag gewenst vandaag!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

