12

Review | MAC Candy Yum-Yum

Al enige tijd stond hij bovenaan mijn wishlist, en bij het zien van vele blogjes begon het steeds meer te kriebelen. Toen ik onverwachts door de winkelstraten van Rotterdam liep moest ik dan, natuurlijk, ook even de MAC counter van de Douglas aanschieten. Vandaag laat ik de fotogenieke Candy Yum-Yum aan je zien. Kijk je mee?

13Met het mooie zonnige weer wat wij gehad hebben en het mooie weer wat er nog aan zit te komen, vraagt natuurlijk om het mooie, zonnige roze kleurtje Candy Yum-Yum!

11Wat mij zo aanspreekt in deze lipstick is de mooie kleur, die niet alledaags is en daarom ook zeker bij mij past. Al vanaf jongst af aan kleedde ik mij kleurrijker dan de rest van de klas, nu vind ik het heerlijk om af te wisselen en bij een casual look past deze lipstick erg goed om de boel een beetje meer pit te geven.

8De lipstick komt in het standaard MAC verpakking die wij inmiddels wel kennen. De lipstick zelf vind ik netjes verpakt en goed stevig, ik hoef er niet bang voor te zijn dat de lipstick opengaat in mijn tas.

9Wat ik ook heel erg fijn vind is dat het een matte lipstick is, hier gaat mijn voorkeur eerder naar uit. Naar mijn idee blijven ze dan ook langer mooi zitten na een hapje en een drankje. En de geur, deze vind ik ook heerlijk, de fijne vanille geur van MAC! 16Een lijstje met ingrediënten voor de liefhebbers.

101En knalt de kleur er niet uit op een zwarte achtergrond?13swatchZoals je ziet dekt de lipstick volledig waardoor de kleur extra goed naar voren komt.

profiel

 

Conclusie
Persoonlijk ben ik heel erg blij dat ik Candy Yum-Yum aan mijn stash heb toegevoegd. De kwaliteit is zoals we die van MAC mogen verwachten en de lipstick blijft dan ook zeker 4 uur goed zitten, een hapje en een drankje overleeft hij makkelijk, maar na een maaltijd zal je hem wel even een bij moeten werken. Ik verwacht deze lipstick deze zomer veel te gaan dragen. Let the festival season begin!

liefs linda
Follow on Bloglovin

10 thoughts on “Review | MAC Candy Yum-Yum

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

