outfit 2 uitgelicht

OOTD | Tuinbroek, terug van weggeweest!

Ik begin het steeds leuker te vinden, kleding combineren en op een mooie locatie foto’s maken. Vandaag laat ik graag aan jullie een van mijn nieuwe Primark aankoopjes zien, op de schoenen na is de outfit lekker budget. Ook weleens fijn op zijn tijd. Ik hou er wel van, duurdere items afwisselen met leuke, fijne koopjes. Vandaag de comeback van de tuinbroek, maar dan in een nieuw jasje!outfit 2 11Ik ben geen fashion blogger, maar outfits samenstellen en foto’s maken is iets wat ik al best wel lang doe en heel erg leuk vind. Waar ik eerst als tiener onwennig en klungelig poseerde voor de camera met een vriendin (instellingen, hadden wij daar toen al van gehoord?)  sta ik nu iets zelfverzekerder voor de lens van een iets professionelere camera. En ik vind het steeds leuker, mijn lief geeft wat tips en zo komen wij elke keer tot weer wat nieuwe leuke plaatjes. Verder hoor ik graag van jullie wat mijn verbeterpunten zijn, om zo mijn skills wat te verbeteren. Heb je tips, ik hoor ze graag van je!

Maar eerst de foto’s, de tuinbroek komt terug en of ik daar blij mee moest zijn wist ik niet. Tot ik dit tuinbroekje tegenkwam, mijn hartje begon spontaan sneller te kloppen. Twijfelen heb ik dus niet gedaan, en vandaag laat ik graag de foto’s aan jullie zien.

outfit 2 8Outfit 2 1outfit 2 2outfit 2 5outfit 2 6outfit 2 4outfit 2 9outfit 2 5outfit 2 7

Ik draag

Top – Primark
Tuinbroek – Primark
Ketting – Pull & Bear
Pumps – P.i.u.r.e.
Ringen – Pandora

Wat jij van de tuinbroek, yay or nay?

liefs linda

 Follow on Bloglovin

11 thoughts on “OOTD | Tuinbroek, terug van weggeweest!

  1. De tuinbroek staat je mooi! Ik had hem een tijdje terug ook al zien hangen bij de Primark, twijfelde toen of ik hem mee zou nemen. Maar nu ik hem zo in een outfit zie, ziet hij er wel erg leuk uit!

  2. Ik weet het nog niet. Denk dat ik tuinbroeken over ga slaan.
    Loop wel met spijker rokje in vorm tuin pak alleen is het tekort dus valt terug geslagen naar beneden

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

