20140528-235733-86253485.jpg

My Daily lifestyle | Met o.a. mijn eerste events

Tijd voor een update! Neem gezellig een kijkje in mijn leven achter de schermen. Zo kocht ik een nieuw boek, shopte ik bij de Primark, bezocht ik een demo van Nicky Romero en bezocht ik mijn eerste events! Allemaal super leuke dingen waar ik heel vrolijk van word en graag met jullie wil delen. Kijk je mee?


20140528-235732-86252224.jpgSommige hoekjes lenen zich perfect voor een Instagram kiekje, en zo geschiedde. | Shoppen in Alexandrium met mijn lief, en volgens traditie een sapje drinken. | Blij met mijn nieuwe aankoopjes die je hier in een shoplog kon bewonderen. Wat tevens mijn eerste shoplog was, en jeetje, ik ben overdonderd door de vele views!

Hulde aan de McDonalds, eindelijk een lactosevrije drank! From where I stand, en oh wat kan ik genieten van dit heerlijke weer.
instaMet mijn lief naar een demo van Nicky Romero geweest, lief om te luisteren en leren, ik voor de support en muziek. Respect voor de dj’s, het is een hele puzzel om een nummer in elkaar te zetten. Wel erg tof om een kijkje in de keuken te krijgen en alvast wat meegekregen over het nummer wat hij met Anouk met hem heeft gemaakt. En om een roddel de wereld uit te helpen, ze is niet zwanger van Nicky. | Mijn eerste shoplog opnemen. 20140528-235731-86251559.jpgMooi weer betekent bij mij automatisch, boeken-lees-weer. | Mijn nieuwe über fluffy slofjes van de Primark. Zijn ze niet schattig? | Ik maakte voor het eerst van mijn leve groene cake, nomm! | Mijn nieuwe liefde vond ik in Candy Yum-Yum.

20140528-235732-86252854.jpgZo kan ik iedere dag wel werken. | Zonnebrillen selfie weer! Waar is immers een diary zonder selfies? | De nieuwe Vogue kreeg ik van mijn lief, en wat is het shirt leuk! Binnenkort een OOTD op le blog. | Ik ben duidelijk dol op het nieuwe drankje van de Mac haha (whoops knip en plak foutje, blogger issues 2.1). | Het beste nieuws van het hele jaar, PHARRELL KOMT NAAR NEDERLAND! Uiteraard kaartjes geocht, so happy I could die. Na de show ofcourse. | Ik won dit prachtige e.l.f. palette op de blog van Alexa, review volgt. 20140528-235733-86253485.jpgSuper toffe quote op de wc deur van Bax shop, hier werd de demo van Nicky Romero gehouden. Van bijzondere wc’s maak ik al jaren foto’s.. | Met vriend lief even poseren voor een kiekje, klaar voor de bruiloft van een lief dinnetje. En oh wat was de dag mooi! | OOTD details. Dit droeg ik tijdens mijn eerste event van I Love Fashionbloggers, mijn verslag met tips kan je hier terug lezen. | Ik postte een zomers artikel over Formentera, ik kreeg er spontaan vakantie kriebels van! | Het event van Blog Society en deze lieve meiden ontmoeten, het bloggen word steeds leuker! | Naar huis met weer een leuk gevulde GoodieBag.

BSOp de foto met  Saskia,  Alexa Lisette.

Vandaag, als jullie dit lezen ben ik als het goed is op Emporium, en heb ik er net twee heerlijke dagen Amsterdam opzitten met mijn lief. En zondag zal een heerlijke uitrust- & bijtankdag worden, hopelijk met een zonnetje!

Ook is er een pakketje uit Amerika onderweg voor jullie, er komt namelijk een hele leuke winactie aan voor op le blog. Alweer? Ja alweer! Ik ben zo blij met mijn 200 volgers dat ik dit wil vieren. So stay tuned! 

Hebben jullie leuke plannen voor dit weekend?liefs linda

Follow on Bloglovin

12 thoughts on “My Daily lifestyle | Met o.a. mijn eerste events

  1. Wat een leuke dingen allemaal joh! Leuk dat je naar dat soort events bent geweest en andere bloggers hebt ontmoet! Veel plezier nog in Amsterdam! Ons weekend is vrij rustig, gewoon een beetje aanlummelen…

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

