hoesje 2

New In | Het leed dat HTC hoesjes vinden heet

Je kunt je het haast niet meer voorstellen dat wij ooit zonder mobiele telefoon mét internet hebben geleefd. Blogs lezen, Instagram foto’s plaatsen om alle nieuwtjes zo snel mogelijk de wereld in te helpen. Post je een dag later val je, lijkt het wel, naast de boot. Een telefoon is een verlengstuk van jou geworden en tegelijkertijd een sieraad. En daarom spice ik hem graag op. Maar oooh, alle hoesjes lijken wel voor iPhone’s en Samsung telefoons gemaakt. En helloo, waar blijft HTC? Het is altijd even zoeken naar de leuke, niet standaard hoesjes, en vandaag deel ik mijn nieuwe aanwinst met jullie! Welcome to the HTC family! 

hoesjeWij, als HTC gebruikers, lijken wel in een hoekje gepropt. Alle leuke, functionele en mooie telefoonhoesjes lijken aan onze neus voorbij te gaan in de winkels en op het wereldwijde web. Maar daar stak deze ebay verkoper gelukkig een stokje voor en kon ik mijn HTC weer verblijden met een mooi frontje.

Het hoesje kost GBP 4,95, dat is omgerekend €6,11 inc. verschepen.

hoesje 2Mijn headcase cover komt uit the U.K. en omdat dit aardig ‘om de hoek’ is ligt het exemplaar gelukkig al snel op de spreekwoordelijke deurmat. Dat wij in de polder altijd een uitstapje moeten maken naar de brievenbus aan de weg laat ik voor de gedachte maar even achterwegen.

hoesje 4Een hoesje moet niet alleen dun en stevig zijn, maar hij moet ook lekker in de hand liggen. En daar voldoet dit hoesje prima aan, oh yeah!

hoesje 3Al met al ben ik blij met mijn aankoop en kan ik fris de zomer én de festivals tegemoet gaan!

Heb jij nou ook een HTC en vind jij de zoektocht naar hét perfecte hoesje net zo lastig? Bekijk deze verkoper eens op ebay en laat je verassen door meerdere vrolijke hoesjes in deze stijl.

Vind jij het leuk om van hoesjes te wisselen of heb jij, net als ik, één hoesje?

liefs linda

Follow on Bloglovin

12 thoughts on “New In | Het leed dat HTC hoesjes vinden heet

  1. Mooi hoesje! Ik heb een samsung galaxy s3 mini, daarvoor is het ook aardig lastig om een leuk hoesje te vinden. Ebay maar eens proberen dan! x

  2. Hihi, ik heb geen een hoesje, want ik heb geen mobiele telefoon meer ( ja ze bestaan echt nog, ook al sterven ze haast uit ) ik vind het wel een heel gezellig hoesje, maar vind het ook heerlijk rustig zonder telefoon….dus kijk ik naar de hoesjes en zie heel leuke dingen…

  3. Ik heb maar één hoesje en daar doe ik wel al een tijdje mee hoor. Hij is van de Hema en enorm vrolijk om te zien maar inmiddels begint hij een beetje te slijten. Ik denk dat ik ook maar weer eens op zoek ga naar een andere telefoon want mijn abonnement is inmiddels afgelopen. Ach… ik ben daar altijd zo laks mee.

  4. Ik heb verschillende hoesjes, maar gebruik altijd dezelfde. Deze vind ik het mooiste en handigste in gebruik. Op Ebay vind je gelukkig alles😉 Je hoesje is echt heel erg mooi!

  5. Ik heb toevallig vorige week een nieuw hoesje besteld via smartphonehoesjes.nl. Mijn 2e ooit! Had nog steeds een zwart leren insteekhoesje en nu een leren hoesje met de afbeelding van de Eifeltoren erop…

  6. Wat een super leuk hoesje! Zelf heb ik helemaal geen hoesje meer. Ik heb al 3 jaar deze iPhone en ik ben er stiekem helemaal niet meer zo zuinig op. Tijd voor een nieuwe!❤

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

