2

OOTD | Van Vogue

Wat is het toch een heerlijk weer geweest het afgelopen weekend, fijn dat de shorts en crop tops weer gedragen kunnen worden en we een beetje bij kunnen bruinen! Vorige week trok ik mijn Vogue shirt aan, en een outfit post kan dan natuurlijk niet achterblijven. En dus vandaag  een creatie van moiop le blog. Van Vogue gecombineerd met een kokerrok. Enjoy!

8Genieten jullie ook zo van het heerlijke weer?  Zaterdag was ik op Emporium en ik vind het dan altijd erg leuk om te zien hoe mensen de laatste trends volgen en ik heb de meest toffe creaties voorbij zien komen. En hier kan ik heerlijk mijn inspiratie vandaan halen! Vandaag heb ik een outfit post voor jullie, mijn versie van hoe ik het Vogue shirt graag draag. De dag dat deze foto’s zijn gemaakt was ik best vermoeid, en zelf kan ik dat goed aflezen aan mijn gezicht. Perfectionistisch als ik ben wilde ik de foto’s graag een andere dag over doen. Maar, het is nu eenmaal zoals het is, en ook deze dagen heb ik regelmatig en horen dus -hoe erg ik het ook vind- bij mij. En daarom besluit ik ze toch te delen, het gaat immers om de outfit toch?

1

 Ik draag

Shirt – Vogue
Statement ketting – H&M
Armbanden – H&M
Rok – Zara
Schoenen – Replay

85473En Floyd moest uiteraard ook even op de foto! 

Afgelopen week was onverwacht druk voor mij, en ik verbaas mij er eigenlijk nog steeds over dat ik het lichamelijk vol heb gehouden. 3 dagen Amsterdam waren top, donderdag heerlijk geshopt en de stad verkend, om na het eten heerlijk in slaap te vallen om er die volgende morgen weer vroeg uit te moeten. Waarvoor kan ik jullie nog niet vertellen, maar het zit er wel aan te komen! Zondag was het heerlijk weer om op te laden en erg uitnodigend voor een bbq. Nomm! Aankomende week ga ik de nieuwe producten testen die ik gekocht heb en in een goodiebag heb ontvangen, er komen dus leuke nieuwe posts aan! Ik wens jullie een fijne nieuwe week toe, het weer word in ieder geval mooi!

Hoe was jou weekend?

liefs linda
Follow on Bloglovin

13 thoughts on “OOTD | Van Vogue

  1. Meid, wat ziet het er leuk uit!
    Super om te zien dat je lekker aan het combineren bent geslagen.
    Ik heb een idee waarom je er vrijdag vroeg uit moest…😉
    Ben benieuwd!

    Kom maar op met de product probeersels!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

