Herschel

New In | Herschel Supply Co. Goodies

Vorige week donderdag gingen wij op een Herschel missie naar Amsterdam-Noord. Door weer en een paar druppels trotseerden wij de stad met een wandeling van ca. 30 minuten. Met onze tong op de knieën bereikten wij dan ein-de-lijk de Sample Store op het industrie terrein. Herschel hield een sample sale en hier wilden wij, ofcourse, als de kippen bij zijn. Helaas was het pand om 12 uur al door fanatieke vroege vogels (deze mensen hebben serieus een hele ochtend in de rij gestaan) geplunderd en de restjes konden wij om half 2 bewonderen. We kwamen, zagen en rekende af! Benieuwd wat mijn score van die dag is? Keep on reading then! 

HerschelMijn lief wilt al heel lang een ‘Little America tas van Herschel, maar deze waren in het heetst van de strijd al over de toonbank gesneuveld. Gelukkig was er nog genoeg keus uit andere modellen en liep ik toch met een happy lief weer de winkel uit. Maar ook mijn innerlijke shop honger moest gestild worden en vandaag laat ik jullie mijn aankoopjes zien!
6Deze twee schatjes komen uit de Limited Fine China collectie, en zijn gelounched voor deze zomer. Deze lijn is geïnspireerd op de traditionele Britse afternoon tea, deze vrolijke bloemen printjes zorgen voor een stoere, tóch vrouwelijke uitstraling. Het portemoneetje is een Oxford Pouch (€24,95) en de rechter is een Field pouch (±€30,-). bekijk de gehele collectie op Herschel Supply.7De Oxford Pouch wordt gekenmerkt met een heel erg leuk Delfs blauw achtige versieringen met Chinese invloeden. Ook vind je binnenin een extra vakje, hier kan ik straks mooi mijn visitekaartjes in bewaren.

3Deze komt uit de voorjaarscollectie van 2014 en word gekenmerkt door een jeans rand, grove rits en een nylon body. Deze collectie kan ik alleen nog op Pinterest vinden (er zat geen kaartje aan) en daar worden geen prijzen bij weergegeven, -bummer- maar ik gok dat ze rond de koers van de andere pouche’s liggen. En zij kosten €34,95.

4Met deze iPad mini hoes ben ik heel erg blij! Hij is niet alleen leuk en mooi, maar hij bezit ook een stevige voering waardoor mijn iPad goed geschermd is. De voering is zacht, waardoor je iPad er makkelijk uit te halen is. Dit item is op internet niet te vinden, weet jij toevallig uit welke collectie deze komt? Dan hoor ik het graag van je! verder gok ik dat deze voor €29,95 te koop is/was. 5Leuk hoor al die leuke printjes, maar wat onderscheid Hershel Supply Company van de andere merken?
In het begin van de jaren 1900 maakte Peter Alexander Cormack en zijn vrouw een trip van Wick, Scotland en besloten te blijven wonen in een klein plaatsje genaamd Herschel. Een stad die vandaag de dag slechts 30 inwoners heeft.

3 Generaties later, in 2009, werd het merk Herschel Supply Co. geboren uit de naam van de stad, opgericht door de broers Jamie en Lyndon Cormack. Deze mannen hebben oog voor detail en willen tijdloze producten maken, en dit zie je vandaag de dag nog terug in de backpacks, tassen en (reis-)accessoires. De thuisbasis van Herschel Supply Co. is uitgevlogen naar Canada.

Zo simpel kan het dus zijn.

8Ken jij dat ook, dat je meer koop als er korting is, een actie of zoals nu, een sample sale? En je dus uiteindelijk toch een rib lichter ben. Je staat wel met mooie items buiten, maar toch. Zal dat de kracht zijn van een Sample sale of een kortingsactie? Zodat wij nuchtere Hollanders toch extra geld uit gaan geven?

De bovenstaande items kostte in de Sample Sale €15,- per item, tassen gingen voor €40,- over de toonbank, je begrijpt dat dit nog sneller ging dan de warme broodjes van de bakker!

Snap jij de Herschel mania? 

liefs linda
Follow on Bloglovin

10 thoughts on “New In | Herschel Supply Co. Goodies

  1. Pingback: Linda’s Daily Lifestyle | Linda's Lifestyle & Travel Notebook

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

