uitgelicht

OOTD | Who let the dogs out

Wat ben ik dol op dit foute honden print shirt van de Primark! Ik zag hem in de winkel, nam hem mee en werd langzaam verliefd, ik had geen idee dat ik hem zo vaak zou gaan dragen! Het liefst draag ik hem op een lichte G-star jeans, maar hee, laten we eens gek doen en hem iets vrouwelijker combineren. Kijk je mee naar mijn outfit of the day artikel?

289465.3

Fotografie: Thomas Heidstra

Ik kan niet wachten om mijn pas geshopte Timberlands (new in komt soon op le blog) onder deze rok te gaan dragen, ik vind het anders snel te netjes worden en niet zo Linda.

Anyway, wat vinden jullie van deze combinatie?

Ik draag:
Top – Primark
Rok – Zara
Statement ketting – Pull & Bear
Horloge – Loavies
Schoenen – Boutique Dos Lunas Ibiza

12 thoughts on “OOTD | Who let the dogs out

  1. Haha, wat een geweldig shirtje, hij staat je superleuk! Ik vind dat je alle items ook leuk met elkaar gecombineerd hebt, echt jou, niet iets wat iedereen draagt. Gaaf!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

