test 4 mini

Win | Urban Decay Ammo palette & 24/7 Blending Brush

Ik heb vandaag iets heel leuks voor jullie! Ik ga namelijk vanaf vandaag, op vrijdag de 13e een Urban Decay Ammo palette, wat ik afgelopen maandag reviewde, weggeven! Iedere dame hoort nou eenmaal een palette van dit merk in haar bezit te hebben, en binnenkort ga ik een van jullie blij maken. Hoe leuk is dat?

Keep on reading om te zien hoe je hier kans op maakt!

30Het Ammo palette is een mooie mix van nude tinten en kleuren, samen zijn zij de best verkochte shades, waaronder een aantal kleuren uit het eerste en tweede Naked palette komen. Benieuwd naar de review? Deze kan je hier terug vinden.

23En weet je wat? De 24/7 Blending Brush doe ik er ook bij!

33Ammo, of terwel, beauty with an edge, een prachtig en veelzijdig palette wat je makkelijk mee kunt nemen en waar je verrassend mooie looks mee kunt maken. Speciaal voor jullie omdat ik iedere bezoeker en berichtje zo waardeer! Ik dacht dat ik door mijn chronische labeltjes nooit meer iets op kon bouwen, dat mijn blog leeft is dan ook een enorm cadeau voor mij. Mijn dank is niet in woorden uit te drukken, dus dan maar in schoonheid!

Wat moet je doen om kans te maken?
Volg Lifestyle by Linda op Bloglovin’ en ‘like’ dit bericht.
Laat een berichtje achter en vergeet niet een geldig email adres in te vullen in het daarvoor bestemde vakje.

En dat was het! Lifestyle by Linda volgen op Twitter of Instagram mag, maar is niet verplicht.

Succes iedereen!

liefs linda

De winactie loopt t/m zaterdag 28 juni. De winnaar krijgt persoonlijk bericht via de mail, check dus even of deze klopt wanneer je hem invult! De winnaar zal met behulp van random.org gekozen worden.

71 thoughts on “Win | Urban Decay Ammo palette & 24/7 Blending Brush

  1. Pingback: Unboxing | PrettyBox juni | Linda's Lifestyle & Travel Notebook

  2. Pingback: Paris Wishlist | Paul & Joe Cosmetics | Linda's Lifestyle & Travel Notebook

  3. Hoi Lin,
    Ik doe toch mee!
    Vind het hele leuke kleurtjes en ik denk wel dat het onder het kopje “meer kleur” past, bij mij🙂

    xx
    Anouk

  4. Wauw, wat een mooie winactie! Ik heb net je review erover gelezen en ik ben heel enthousiast over de kleuren. Je kunt hier hele mooie, verschillende looks mee maken🙂. Ik volg je op bloglovin + bericht als 52e geliked en ik volg je nu ook op Twitter en Instagram🙂. Liefs Liset

  5. Pingback: FOTD | Urban Sjiek + herinnering Urban Decay winactie | Linda's Lifestyle & Travel Notebook

  6. Ik heb aan alle voorwaarden voldaan🙂 En wil graag meedoen aan deze toffe win actie!! Uiteindelijk kan er maar 1 de winnaar zijn natuurlijk hoop ik dat ik dat zelf ben.. Mocht dat niet zo zijn alvast gefeliciteerd !!😀

  7. Hey! Wauwie, wat een te gekke winactie! Super leuk en goed merk en zou zo graag deze awesome palette willen winnen! Perfect voor de zomer die kleuren. J’adore!! Alvast bedankt! *fingers crossed*
    Xxx Joanne

  8. Ik doe heel graag mee met deze actie. Ik heb je gevolgd en geliked op bloglovin, en volg je ook op Instagram en Twitter.🙂 Mooie site heb je!

  9. Super leuk. Ik vind het erg jammer dat urban decay niet meer in nederland te koop is alleen online. Ik ben fan van de urban decay jumbo eye pensils maar de oogschaduw heb ik nooit geprobeerd. Het palet ken ik dan ook niet, maar heeft wel prachtige neutrale kleuren voor elke dag. Ik doe graag mee.
    Ik volg je op bloglovin.

    Groetjes,

    Cheyenne

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

