6

Review | Catrice Shine Gel Colour & Defining Blush

Alweer een aantal weken geleden schafte ik mijn aller eerste producten van Catrice aan. Waar ik eerst bijna altijd het vak van Catrice voorbij liep blijf ik nu toch wel even hangen. Want wat zien de producten er toch mooi uit, ondanks dat het een budgetmerk is! Vandaag review ik een Ultimate Shine Gel Colour lipstick en de Defining blush! Benieuwd naar de items en wat ik ervan vind? Ik stopte ze beiden in een artikel en onderwierp ze aan de test!11Vandaag review ik mijn aller eerste Catrice aankoopjes voor jullie! Een paarse lipstick en een oranje blush, deze komt nu ook met de voetbal zeker van pas!

 Defining Blush | 030 ‘Love & Peach’

5Allereerst de verpakking, well done Catrice! Classy, strak, stevig en een goede sluiting. Ik bezweek voor de kleur 030 Love & Peach, een mooie matte oranje blush. Op de foto oogt hij wat roder dan dat hij in het echt is, ik stuntte wat met Photoshop, maar helaas.

9De blush is olie vrij, en bevat de nodige vitamientjes C & E. 17Het design vind ik mooi, simpel maar wel klassiek. Hier zie je goed de strakke lijnen, wel erg mooi dat er heel subtiel enkele letters het deksel sieren.10Zoals je ziet komt het product makkelijk los, en wat een mooie kleur!13Links zie je de blush opgebouwd, rechts is een enkele swatch. Je ziet goed hoe gepigmenteerd de blush is en tegelijkertijd toch goed in kleur op te bouwen is. 4

Ultimate Shine Gel Lip Colour | Russian Violette

7Een paarse lipstick stond al even op mijn wishlist, en ik ben dan ook erg blij met deze mooie paarse kleur. Opvallend is de huls wel, strak en zilver met een doorzichtige plastic onderkant, hier kan je zien welke kleur er in de huls zit. De huls voelt ook zeker niet goedkoop aan, maar heeft juist een klassieke uitstraling. Erg fijn ook dat hij goed sluit.

8Ik koos voor 080 Russian Violette, een mooie warme paarse tint. Ik ben erg benieuwd naar de swatches!3Een erg leuk detail vind ik de letters Catrice in de lipstick, dit geeft de lipstick net iets extra’s.

14Links een enkele swatch, rechts heb ik de kleur opgebouwd.

Je ziet goed dat de dekking niet optimaal is, de kleur valt een stuk lichter uit op de huid. De romige lipstick het bevat een gloss, en heeft een gel achtige structuur. Catrice belooft dat schrale lippen verleden tijd zijn, de lipstick droogt zeker niet uit en voelt fijn aan op de lippen. 15De lipstick valt op de foto iets lichter uit, de gloss vind ik mooi, niet overdreven maar wel een hele leuke extra! De kleur valt dan misschien wat lichter uit op je lippen, hij dekt wel mooi en egaal.

16En dan een totale look! 

Conclusie: Ik ben erg blij met de blush, de kleur is mooi en goed in kleur op te bouwen, dat maakt dat ik deze blush graag gebruik. De lipstick voelt fijn aan op de lippen. Alhoewel ik geen lipgloss fan ben kan ik de gloss in deze lipstick zeker waarderen. De lipstick houd zeker een uur of twee, een maaltijd overleeft hij niet, maar dat is geen probleem met een budget lipstick. Wat ik wel erg fijn vind is dat hij geleidelijk vervaagt, zo krijg je geen lelijke randjes en kleurverschillen. Dit zijn zeker niet mijn laatste aankopen van Catrice!

De blush is voor €3,59 verkrijgbaar bij o.a. het Kruidvat & de lipstick vind je voor €3,99 in de schappen van het Kruidvat en Trekpleister.liefs linda

Follow on Bloglovin

31 thoughts on “Review | Catrice Shine Gel Colour & Defining Blush

  1. Pingback: FOTD | Urban Sjiek + herinnering Urban Decay winactie | Linda's Lifestyle & Travel Notebook

  2. Pingback: Linda’s Daily Lifestyle | Linda's Lifestyle & Travel Notebook

  3. Ik heb drie lipsticks van Catrice en ik ben fan. De intensiteit van de lipstick is inderdaad niet zo heftig maar ze glijden over je mond en verzachten je lippen. Ik ben er erg tevreden over, ondanks het feit dat ze vooral gloss achtig zijn. Ik vind ze heel fijn🙂

  4. Toen ik de lipstick zag op het eerste gezicht, vond ik het niet zo’n mooie kleur. Maar als ik de fullface foto zie vind ik hem heel erg tof, hij staat je super mooi! Ik ben ook een groot fan van de Catrice blushes, er zitten prachtige kleuren in hun assortiment. Leuke blog heb je trouwens, ik ga je volgen op Bloglovin!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

