Lin 1

Ask Linda anything | The answers

De antwoorden hebben even op zicht laten wachten, de antwoorden van mijn #1 ‘Ask Linda Anything’. Een aantal weken geleden vroeg ik namelijk aan jullie of jullie mij het hemd van het lijf wilden vragen. En ik kan met een gerust hart zeggen dat ik mijn hemd aan heb kunnen houden! Hihi Gelukkig heb ik wel veel leuke vragen gekregen en de antwoorden erop ga ik vandaag aan jullie gegeven. Want wie zit daarom niet op te wachten? Juist. Vandaag, the anwheres!

4

Nancy
Als je moest kiezen uit één stad, welke zou je dan het allerliefste (binnenkort) eens willen bezoeken?
Tokio! Deze staat echt bovenaan mijn wishlist en daar hoefde ik eigenlijk niet eens over na te denken.
Als je moest kiezen uit één land, welk land zou je dan (binnenkort) eens willen bezoeken?
Als ik mag kiezen ga ik voor Australië, maar als ik heel reëel ben (Australië, daar moet ik even voor sparen) dan ga ik voor het Griekse eiland Santorini.
Hoeveel kledingstukken heb je ongeveer, denk je?🙂
Ha! Dit is een leuke.. Zoals alle dames heb ik ook vaak niets om aan te trekken, terwijl ik ondertussen twee kledingkasten vol heb hangen en liggen.. Oops!

eiland 5

Wanda
Hoe lang zou je zonder bloggen kunnen, m.a.v. ook bloggen in vakantietijd?
Bloggen is ondertussen mijn creatieve uitlaatklep geworden, maar mocht ik een poosje zonder moeten leven? Dan denk ik dat ik het bloggen verleg naar ‘Word’ en een boek ga schrijven. Ik ben ook wel er benieuwd hoelang ik het vol kan houden, het is zó verslavend!
Hoe ziet een gemiddelde dag er voor je uit?
Mijn gemiddelde dagen zijn niet heel spannend, ik slaap de meeste ochtenden uit, word wakker tussen 9.30 en 11.30, het is maar net hoe het lichamelijk gaat. Rustig wakker worden met een bak koffie en blogjes lezen. Daarna maak ik foto’s voor mijn blog, schrijf ik artikelen, beantwoord ik mail en lees ik nog wat blogs. Tussen de middag bak ik graag een eitje, en nu met het mooie weer ben ik veel buiten te vinden. Om de avond rustig af te sluiten met een filmpje, serie of schrijven. Mijn dagen zijn vaak nog rustig, maar het verschil is dat ik nu met een voldaan gevoel naar bed ga, en daar ben ik zo dankbaar voor❤.
Als je voor een dag kon ruilen met iemand, wie zou je dan willen zijn?
Als ik een dag met iemand mocht ruilen, dan zal ik Beyoncé willen zijn. Flawless opstaan, een dag kunnen dansen op killer heels, zingen, lol maken en shoppen in Queen B stijl. Oh, if only for one day.. 

lin

DennaMichelle
Wat vind je het leukste aan bloggen?
Het creatief bezig zijn, producten uitzoeken, foto’s maken, testen en erover schrijven. En jullie reacties natuurlijk, dat maakt het iedere dag leuker om te bloggen! Ik schreef eerst een paar keer in de week en nu iedere dag, dat zegt genoeg denk ik hihi!
Wat vind je minder leuk aan bloggen?
Mijn perfectionisme, ik kan soms zo lang met een artikel bezig zijn omdat alles tot in de puntjes moet kloppen.
Wat zou je ooit nog eens willen doen?
Ik zal heel graag nog eens een grote reis maken, een paar maanden van huis gaan en jullie alle mooie plekjes van de wereld laten zien!

12

Merdjelin
Waar haal jij je inspiratie vandaan?
Soms komt het op als poepen, de andere keer via iets op internet of een nieuw product in de winkel. Het gebeurd ook weleens dat ik niet kan slapen en ineens veel inspiratie heb, dan moet ik het ook ‘op papier zetten’, daarna kan ik pas rustig slapen.
Welke blog lees jij dagelijks?
Ik breng iedere dag een bezoekje aan The Beauty assistant, Twinkelbella, Alexa’s lovely world, Vera Camilla, Miss Lipgloss, Mary Josie, Loving Life Is Easy & nu ben ik er vast een aantal vergeten. Ken je deze dames nog niet? Deze blogs zijn zeker een bezoekje waard!
Wat is de raarste vraag die je in je omgeving heb gehad over je blog?
Hmm.. Dat is een lastige. De raarste opmerkingen was misschien wel dat iemand dacht dat ik een positieve review móest schrijven van een merk, terwijl ik echt razend enthousiast was. Misschien waren er wel gekkere, maar mijn hoofd is soms net een vergiet hihi.

6

Rachel
Warm hou jij van social media?
Of ik van social media houd is misschien wel een beetje overdreven, maar vooral in mijn slechtste tijd, toen ik dagen achter elkaar alleen op bed lag, was het wel mijn lijntje met de buitenwereld. Belangrijk is het sinds dien eigenlijk wel geweest ja!

profiel

Alexa
Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik zocht een uitlaatklep voor mijzelf, toen het lichamelijk beter met mij ging, eindelijk kon ik mijn passie voor schrijven weer loslaten op artikelen en iets leuks doen met mijn foto’s. Mijn blog staat symbool voor een hele grote verandering in mijn leven en daar ben ik zo dankbaar voor!
Wie weten er allemaal in je omgeving dat je blogt?
Ik zet weleens een artikel op Facebook, vooral na mijn ‘Boer zoekt vrouw’ verslagen hoorde ik van uiteenlopende mensen dat ze mijn blog bezocht hadden, super leuk! Je ziet wel bezoekers aantallen, er een gezicht bij hebben is nóg leuker🙂
Wanneer plaatste je je allereerste artikel?
Mijn aller eerste artikel op Lifestyle By Linda plaatste ik op 30 september, 2013. Het was een introductie artikel, naast Linda on a Mission startte ik mijn Lifestyle blog, en daar ging dat artikel over. Inmiddels ben ik 184 artikelen verder, wat vliegt de tijd als je het naar je zin hebt!

DSCN0298

Bedankt voor de leuke vragen dames, ik vond ze in ieder geval heel erg leuk om te beantwoorden. Hoop dat jullie het ook leuk vonden om te lezen en weer een stukje mee gekregen hebben van de Linda achter de blog. Mochten er nu nieuwe vragen oppoppen, schroom niet!4

Het is vandaag alweer Vaderdag, wat vliegt de tijd toch eigenlijk voorbij! Vandaag zoek ik mijn schoonvader op, mijn eigen paps heb ik gisteren al verrast met een heerlijke whisky voor in zijn Irish coffee, just the way he likes it! 

Fijne Vaderdag allemaal! Ga jij je vader vandaag in het zonnetje zetten?

liefs lindaFollow on Bloglovin

15 thoughts on “Ask Linda anything | The answers

  1. Leuk om je zo beter te leren kennen! Vooral van het perfectionisme is heeeeel herkenbaar! Ik kan soms wel iets 10x opnieuw doen voordat ik pas tevreden ben. Wat leuk om te lezen dat je mijn blog graag ook leest! Dat zelfde telt voor jou natuurlijK! Ga zo door❤

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

