uitgelicht 1

Linda’s Daily Lifestyle

Ik denk dat ik iedere maandag maar bombardeer tot een ‘achter de scherm kijk daagje’. Een fijne dag om eens terug te blikken op de afgelopen week! Afgelopen week was het weer fantastisch, ik bakte in de zon, had zin in fel gekleurde nagels, keek voetbal en hing de keukenprinses uit. Kijk je gezellig mee?1Op Instagram kwam ik veel make-up loze foto’s tegen voor #nomakeupbeautygloss. Ik deed mee maar vergat hem te posten hihi! | Ik had zin in blauwe nagels, helaas bleven ze nog geen 24 uur mooi zitten.Lang leven de Fogan budget nagellak!Wat word onze tuin mooi en groen, hier kwamen de eerste zonnestralen na een regenbui, dan ruikt het zo lekker fris buien. De jeans bijbel van Elle & een zoute versnapering, dat heb ik toch wel nodig met dit zonnige weer. 4Mocht je deze budget nagellak verwijderingsdoekjes bij een euro shop tegen komen, lekker laten liggen, ze verwijderen 0% van je lakjes. Miskoop.nl.  Een sneekpreview van een Yves Rocher lipstick artikel wat aankomende week online komt, iets met mooie kleuren en kersen! Dagmar plaatste een artikel over dé 15 blogcliche’s, hier moest ik gelijk aan denken toen ik de swatches niet meer van mijn arm kreeg haha! Even lekker verder bakken in de zon. 2Tijd voor mooi gekleurde lipjes. Ik deed weer een aantal kaarten op de bus, erg leuk hoe jou kaarten met Postcrossing de hele wereld over vliegen. 213 volgers op vrijdag de 13e! Voor mij geen ongeluksdag. In China is het een geluksgetal en daar ga ik ook maar een gewoonte van maken!  Ik geef het Urban Decay ‘Ammo’ palette weg, heb jij je al opgegeven?
3Mijn eerste Catrice aankoopjes lagen al even in de review bak, en eindelijk was er de tijd om ze te testen, wat een fijne budget producten! De review al gezien?  Samen met lief op pad voor Vaderdag cadeau’s. Ik had die dag wat last van de behandeling die ik de dag ervoor heb gehad, maar gelukkig konden wij er wel even uit. |  Groene cake (Pandan) & Scones, <3 | Vers fruit, een scone & muesli, wat is uitgebreid brunchen toch heerlijk samen met mijn lief!

Bedankt voor al jullie lieve en leuke reacties op mijn winactie, ik had al een idee dat hij in de smaak zou vallen, maar zoveel reacties in een korte tijd is overweldigend! Aankopende week blog ik lekker verder, hoop ik outfit foto’s te maken van de Mix & Match ponch, ga ik naar Amsterdam voor een lopend project waar ik jullie heel snel meer over kan vertellen! Fijne week iedereen!

Hoe was jou week?

liefs lindaFollow on Bloglovin

9 thoughts on “Linda’s Daily Lifestyle

  1. Ik was ook begonnen met postcrossing, ik heb een aantal kaartjes op de bus gedaan maar vervolgens niks terug gekregen,
    dus ik ben er mee gestopt, helaas, misschien moet ik het maar weer eens gaan oppakken :)!

    Liefs, Jasmijn

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

