uitgelicht Fossil

New In | Fossil Wallet

Vorige week zondag, op een mooie Pinksterdag, bezocht ik met mijn lief en vrienden de designer Outlet in Roermond. Zoals ik in het verslag erover al vertelde, kocht ik een aantal items die een eigen blogje verdiende. En vandaag laat ik de eerste aan jullie zien, namelijk mijn nieuwe Follis wallet! Kijk je mee naar dit mintgroene pareltje?

9Een aantal jaren geleden werd ik verliefd op de portefeuilles van Hermès, aangezien een lieve Hermès een aardige rib uit je lijf is hield ik mijn ogen open voor een look-a-like. Mijn nicht heeft een goede namaak, maar zelfs die was ik nog niet spontaan tegen het lijf gelopen. Tot ik in Roermond rondkeek bij de Fossil outlet en verliefd werd. Ik had geen portemonnee nodig, legde hem daarom twijfelend terug. Bij een tweede bezoek aan de winkel (écht soms moet het zo zijn), met de portefeuille in mijn hand vertelde de verkoopster dat er nog eens 40% af ging. Say whut? Snel afrekenen!2De overeenkomsten met Hermès zijn het zachte leer, wat heel erg fijn in de hand ligt. Het formaat komt enigszins ook overeen, het zijn portemonnees waar veel vakjes in verwerkt zijn. Wat ik persoonlijk erg fijn vind. Een Hermès heeft een karakteristieke schuif sluiting, hier zijn voor drukkers gekozen. 4Erg fijn dat er twee drukkers aan de portefeuille bevestigd zijn, zo scheurt hij niet uit zijn voegen.3Een overzicht voor de vele vakjes. Ik zie het al voor mij dat mijn visitekaartjes er straks in pronken hihi!5Aan de andere kant vind je ruimte voor bankpasjes, rijbewijs, brief en muntgeld.87Alle pasjes overzichtelijk opgeborgen en op kleding en drogisterijen/parfumerieën categorieën gesorteerd. Zo kan ik ze wat makkelijker terugvinden in de winkels. 1En de kleur, wat vind ik het toch een mooie mintgroene kleur! Het klinkt misschien super materialistisch, maar ik kan echt genieten van mooie items en producten. Van deze portefeuille word ik dan ook heel erg blij! Soms mag je jezelf wel even verwennen is het niet?

Deze portefeuille kostte nu, in de outlet en sale €33,00.

Mijn verslag over de Designer Outlet in Roermond al gelezen?

Wat is het laatste cadeau geweest wat jij voor jezelf gekocht hebt?

liefs lindaFollow on Bloglovin

29 thoughts on “New In | Fossil Wallet

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

