uitgelicht

OOTD | Hello Summer!

Hallo zomer! Ik heb je gemist. De heerlijke lange avonden buiten, bbq aan, kaarsjes aan, een lekker hapje en drankje erbij, ijsje en de vuurkorf aan. Heerlijk. Wat kan ik van deze tijd van het jaar genieten. Vandaag dan ook een festival look voor deze zomer, prints, prints en nog eens prints! Kijk je mee?

1

Ik draag:
Top – Primark
Short – Levi’s

23
8

5

4

9

7

10

11Maak de outfit af met pumps, sandaaltjes of wat stoerdere schoenen, alles kan en alles mag. Ik heb mijn voorproefje op Emporium gehad en ik hoop nog leuke feestjes met fijne en lieve mensen mee te maken deze zomer!

Heb jij leuke festivals of feesten gepland voor deze zomer?
liefs linda

Follow on Bloglovin

18 thoughts on “OOTD | Hello Summer!

  1. Leuk, leuk, leuk! Nu wil ik naar de primark, haha. Knap dat je trouwens gewoon naar festivals gaat! De dagen daarna zijn het vast waard. You go girl🙂

  2. Pingback: Linda’s Daily Lifestyle | Oranje, presale en Rocking my Timberlands! | Linda's Lifestyle & Travel Notebook

  3. Wat een superfoto’s, stralen echt de zomer uit! Ik heb nog niet echt iets op de planning staan, misschien dat ik naar Dance Boulevard ga, maar verder weet ik het nog niet. Ik zal het gedreun van Decibel Outdoor overigens vast op mijn werk horen haha.

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

