Paul _ Joe wishlist uitgelicht

Paris Wishlist | Paul & Joe Cosmetics

Met het aankomende tripje naar Parijs (het is immers zo september en nooit te vroeg voor lijstjes waar je hebberig van wordt) in het vooruitzicht ben ik mij alvast aan het oriënteren op mooie make-upjas en accessoires.  Want. Hellooooo Sephora en pretty winkel centra’s! Een merk wat al lang op mijn verlanglijstje/kwijllijstje staat is Paul & Joe, en vandaag deel ik een aantal über schattige items met jullie! Kijk je mee?

Zegt Paul & Joe jou iets? Niets? Misschien dat deze katten kopjes lipsticks je geheugen jou een eindje op weg willen helpen. Anyway, let’s go!

Paul _ Joe wishlist

#1. Paul & Joe Color Powder CS | #2. Eye Color Trio | #3. Nailpolish Flamingo Pink  | #4. Lipstick C S  | #5. Silky Smooth Foundation| #6. Face Powder | #7. Eye Gloss & Lip Gloss Duo; Nice | #8. Paprika | #9. Saffron Yellow | #10. Summer Vacancies | #11. La Piscine | #12.Flamingo Pink

Zijn ze niet mooi, cute, romantisch en om op te eten? Het leuke van de lipsticks is dat je een losse huls kan kopen en je de lipsticks als ‘refill’ koopt, zo kan je eindeloos afwisselen van lipstick en wel een betoverend mooie huls eromheen hebben. Nog één kleine collage om jullie van het Paul & Joe liefelijke, romantische, Franse sfeertje mee te kunnen laten genieten❤

Paul-Joe-Spring-2013-Makeup-CollectionPaul & Joe | Spring 2013

Het merk heb ik verder nog niet getest, gevoeld en geprobeerd. Mochten er mensen zijn die het merk kennen, zich een gelukkige eigenaar mogen noemen van, of er simpelweg wat van weten, please let me know! 

Hopelijk soon on le blog!

 

liefs linda

Follow on Bloglovin

 

P.s. Je kan je nog tot morgen opgeven voor mijn Urban Decay winactie

15 thoughts on “Paris Wishlist | Paul & Joe Cosmetics

  1. Ik had me al iets verdiept in het merk omdat ik het zelf wil gaan verkopen zodra de webshop online is.
    Het spreekt me vooral aan door de eigen stijl. Het ziet er mooi en bijzonder uit en de kwaliteit schijnt erg fijn te zijn!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

