8

Review | YSL Rouge Volupé 34

Sinds mijn Marrakech trip in 2011, waarbij we onder andere het Memorial van Yves Saint Laurent bezochten heeft het merk mijn aandacht getrokken. Maar op de een of andere manier haalde ik nooit de pinpas door het apparaat en belande ze nooit in mijn winkelmandje. Tot ik op de PC Hooftstraat heel graag iets wilde shoppen en ik met mijn kortingbonnen terecht kon bij het adembenemend-grootte-en-mooie Douglas filiaal aan deze straat. Kijk je mee naar een overload aan lieve kiekjes?
uitgelicht5Oké dames en een handje vol heren die mijn blog ook bezoeken en lezen, bereid je vast voor, dit word een blogje met heel veel fotogenieke lipstick foto’s van YSL. Uitgezonderd het gedeelte waar ik zelf op sta, deze heb ik tot een minimum proberen te beperken, dit schatje verdiendT namelijk alle ruimte.1Van deze nieuwe YSL Rouge Volupté lipsticks (nummer 31 t/m 34) nam ik ‘Rose Asarine’, no. 34 mee naar de kassa. Het was gelijk ook het laatste exemplaar wat ik met 25% korting veroverde eind mei.

4 gram – €33,95
6De lipstick komt in een gouden verpakking, strak en netjes. Compleet met ingrediënten lijst, naam van de lipstick en een strak logo.
21De ingrediënten lijst, voor de liefhebbers. Ik ken de ingrediënten niet, maar wat deze lipsticks wel beloven, is dat ze hydrateren.

4De huls is wat zwaar van stuk en voelt daardoor ook alles behalve goedkoop aan. Bekleed met klassiek goud, heeft een mooie versiering halverwege en de kleur achter het logo matcht met de kleur van de lipstick.  Perfectie tot in de puntjes. 13814De lipstick is een rode lipstick gecombineerd met roze. Hij zal dan ook kunnen verschillen van kleur wanneer er ander licht op valt. De ene keer neigt hij meer naar roze en de andere keer roder. Een mooie mix vind ik het zeker!

1527316Tijd om te swatchen. Links heb ik slechts één laag aangebracht, en rechts heb ik hem opgebouwd (3 lagen). Wat opvalt is dat de pigmentatie super goed is, dekt in een keer met een hele mooie finish. 171. Neutraal
2. YSL: Rose Asarine 34, zonder flits.
3. YSL: Rose Asarine 34, met flits.
181920Deze lijn staat bekend om zijn adembenemende kleuren, en daar ben ik het helemaal mee eens. De lipstick breng je zonder enige moeite in een beweging aan. Ze zijn silky-sensual, een prachtige diepe kleur met een mooie subtiele glans. Just the way I like it! 

11Conclusie
Ik ben super blij met deze lipstick, niet alleen vanwege het mooie design (laten we eerlijk wezen, alleen al daarom wil je een lipstick kopen) maar zeker vanwege kwaliteit. Zelden kom je een lipstick tegen die zo makkelijk kleur afgeeft, soepel aanbrengt, je lippen hydrateren en ook nog eens lang mooi blijft zitten. Na een maaltijd moet ik hem zelf wel aanbrengen, dan vervaagt hij in het midden wat. Dit is vast niet mijn laatste snoepje van dit merk!

Lipsticks van YVS koop je nu met 21% korting  bij Ici Paris.
Deze lipstick vind je ook bij de Douglas voor €33,95. 

Heb jij al een YSL juweeltje in huis?

liefs lindaFollow on Bloglovin

13 thoughts on “Review | YSL Rouge Volupé 34

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

