uitgelicht

Unboxing | PrettyBox juni

Wanneer er een grijs auto’tje voor rijd weet ik genoeg, PrettyBox time! Vriend lief stoeit professioneel met het kaartje wanneer ik de producten er een voor een uit vist. Waarschijnlijk ook de reden dat ik geen filmpjes op neem en jullie in een foto unboxing laat zien wat er deze maand in de PrettyBox zit. Hij was iets vertraagd en dat zou met een Benefit persbericht te maken hebben. Ik laat jullie zien wat er deze maand in zit en ben erg benieuwd of de boxen blijven verbeteren, kijk je mee?

uitgelicht prettybox juniAltijd een leuk moment, het deksel oplichten en even spieken naar de inhoud, nog niets te zien. Wel is het een lichte box vergeleken met de twee voorgaande die ik kreeg.

De inhoud van PrettyBox juni
4Full size €24,95.

De reden van de vertraging is de miniatuur The’re Real mascara van Benefit, waarvan er volgens het merk iedere 10 seconde er een over de toonbank vliegt. Ik ben erg benieuwd naar deze mascara. De beste mascara van Benefit 2013. Ai, ik dacht dat we écht iets nieuws kregen. Er zit wel een pers kaartje bij van de nieuwe ‘push-up’ liner in, deze ligt sinds gisteren in de winkels.

Full size €9,99.

DR. Fix kloven verwijder pleisters. Fijn! Ik loop veel op blote voeten en daar worden je voeten zelf niet mooier van. Deze met pleisters verrijkt met Eucalyptus olie, Tea Tree en Jojoba olie ga ik dus zeker proberen. Deze worden nog volop verkocht, helemaal prima dus!

Full size €7,95

 Sally Hansen Cuticle Massage Cream, een rijke en verzachtende formule die zorgt voor een diepe hydraterende werking voor ruwe en gespleten nagelriemen. Zo’n product is altijd fijn, en mijn nagelriemen zijn hier eerlijk gezegd ook wel aan toe. Het lijkt mij een fijn product!

Full Size €3,95

Een miniatuur Hard Cancy ‘Take me out’ eyeliner, wat ziet deze er leuk uit! Ik heb de ‘submarine’ glitter eyeliner in mijn box gevonden. Het belooft een intense kleur te hebben en je kunt ze ook als haarstokjes gebruiken.

Miniatuur €2,79

Een NYC ‘anti shine stick’, is het laatste item van deze box van juni. En tevens mijn eerste product van NYC. Dit pracktische potloodje pakt glans aan op ongewilde plekjes als je voorhoofd en neus. En kan ook als concealer gebruikt worden, handig, leuk én practisch!

5Conclusie
Ik dacht écht dat wij verrast werden met een nieuw Benefit product, omdat er een extra mail voor de deur uit was gegaan. Jammer. Wel vind ik de pleisters en de nagelcrème erg fijn. Ook naar de werking van de NYC stick ben ik erg benieuwd. De variatie tussen de producten van DR. Fix en de Hard Candy eyeliners vind ik leuk, zo zijn niet alle boxen hetzelfde. Wel opnieuw een box waar geen nieuwe producten in zitten. Reviews kom ik tegen uit verschillende jaren (2011 – 2014), gelukkig liggen de meeste producten nog wel in de schappen van webshops. Ik twijfel dan ook of ik door ga met deze boxen. Begrijp mij niet verkeerd, de inhoud is erg leuk, hij zal zo’n €30,- euro waard zijn, maar het lijkt mij leuker om nieuwe merken en nieuwe producten te testen. Twijfelen dus, big time!

Wel ga ik jullie binnenkort kennis laten maken met een nieuwe box, hij is onderweg en hoop hem eerdaags te ontvangen! 

p.s. Vandaag is de aller laatste dag om kans te maken op het Ammo palette van Urban Decay!

Wat vind jij van de inhoud van deze box?

liefs linda
Follow on Bloglovin

10 thoughts on “Unboxing | PrettyBox juni

  1. Pingback: My Daily Lifestyle + winnaar winactie | Linda's Lifestyle & Travel Notebook

  2. Leuke inhoud opzich.. Volgens mij had ik vorige maand ook mascara er in zitten dus apart! Maar mascara heb ik gelukkig nooit genoeg van!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

