uitgelicht

OOTD | ByDanie Mix & Match WK poncho

Speciaal voor het WK bundelde styliste en modeontwerpster Danie Bles en Maybelline hun krachten en kwamen met een Mix & Match Poncho op de proppen. Samen met een gloed nieuwe Colossal Go Extreme mascara van Maybelline vond het pakketje de weg naar mijn voordeur. Benieuwd naar een aantal styling tips? Ik laat jullie 4 manieren zien hoe je de Poncho als top of accessoires kan dragen. Kijk je mee?

34Als eerste draag ik de poncho ook echt als poncho, je kan hem zo eindeloos combineren. Een lange of korte jeans, of een rokje alles kan. De versieringen van de poncho komen zo ook goed tot hun recht.512Kijk je graag een WK wedstrijd, maar is oranje gekleed gaan jou te gek, draag hem dan als shawl en je outfit is af! Combineer het bijvoorbeeld met een paar stoere pumps en je kan er weer een avond tegenaan.67Of mix de poncho tot een top, deze zal het ook erg goed doen op een korte jeans of rok. Een perfecte top voor wanneer het zonnetje fijn schijnt.8109En tot slot laat ik jullie de poncho als jurkje zien, zelf vind ik dit een van de leukste manieren om hem te dragen. Zo komen de details mooi naar voren. Ik zie mijzelf zo de mannen wel aanmoedigen vanavond!

Bovenstaande foto’s zijn met en fisheye lens gemaakt, er zit dus een bepaalde bolling in de foto’s, dat zijn dus geen baby buikjes en kromme beentjes😉  

Na een aantal verrassend goede wedstrijden ben ik heel erg benieuwd wat jij denkt wat de mannen vanavond gaan doen!

Durf jij een voorspelling te doen?

liefs lindaFollow on Bloglovin

14 thoughts on “OOTD | ByDanie Mix & Match WK poncho

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

