uitgelicht 2

Review | MUA liquid eyeliner

MUA is alweer enige tijd in Nederland verkrijgbaar, toen de eerste lading naar Nederland kwam was ik er als de kippen bij (als er één beauty blogger over de dam is..). Ik scoorde een aantal items, waaronder deze eyeliner. Ik was nog opzoek naar een fijne budget eyeliner, omdat ik hem simpelweg niet vaak gebruik. Vandaag laat ik jullie de eyeliner zien!

7MUA staat voor Make up Academy en is een Brits lowbudget make-up merk wat tegenwoordig in Nederland verkrijgbaar is bij zo’n 70 filialen in Nederland. 5Het fijne van MUA is dat de producten voorzien zijn van een plasticje zodat de producten onaangeraakt mee naar huis kunnen. De huls van de eyeliner is zwart, van plastic en heeft een inhoud van 3,1 ml. Het plastic voelt wel goedkoop aan, wat voor mij voor een budget product geen probleem is.

8De ingrediënten. 3Ik nam van deze vloeibare eyeliner shade 5 mee naar huis, dat is de enige zwarte, op de waterproof na.42Zoals je ziet heeft deze eyeliner een heel fijn kwastje, het is een kwastje zonder haartjes, maar buigt wel makkelijk. Waardoor je makkelijk met druk of zonder druk een mooie rechte lijn kan maken. De verdeler werkt ook vrij goed waardoor de gel niet alle ophoopt op de punt.1De eyeliner werkt fijn, glijd over de huid en laat een strakke lijn achter dien niet uitloopt. De bovenste is zonder druk gezet, die eronder met druk. Je ziet duidelijk dat de kleur niet écht zwart is. Het hartje is ook in een laag getekend, het laat wel zien hoe fijn de applicator werkt.

91. Deze lijn is zonder druk gezet.
2. Met druk gezet, één laag.
3. Twee lagen opgebouwd.

Je ziet duidelijk het verschil tussen de lijnen, wanneer je een diep zwarte lijn wilt is het een aanrader om de kleur op te bouwen, twee lagen zijn hiervoor voldoende.

Conclusie
Ik vind de eyeliner fijn! Hij doet wat hij belooft en is ook nog eens goed betaalbaar. Hij is niet waterproof en kan ook wel ‘een stootje’ hebben. Wat wil zeggen dat hij niet meteen vlekt wanneer hij iets wat vochtig wordt. Hij droogt snel (ongeveer een minuutje) en de kleur werkt prima voor mij. Als je opzoek bent naar een goede budget eyeliner kan ik jou deze zeker aanraden.

Je vind deze vloeibare eyeliner van MUA in shade 5 in geselecteerde filialen van het Kruidvat of in de webshop van Kruidvat, voor €2,29.

liefs linda
Follow on Bloglovin

 

Misschien vind je dit ook leuk:
MUA Nail Polis – review
MUA Mosaic blush – review
MUA consealer stick – review

19 thoughts on “Review | MUA liquid eyeliner

  1. Fijn dat hij een soort kwastje heeft ipv een stift. Stift eyeliners zie je tegenwoordig bedt veel voorbij koomen in revieuws maar ik vind het helemaak niks :p ik ga deze zeker kopen!

  2. Ik vind het altijd zo lastig om de perfecte eyeliner te vinden! Deze ziet er wel erg fijn uit en voor zo’n goedkope prijs! Ik ga deze misschien wel aanschaffen🙂

  3. Dat ziet er voor dat geld zeker veelbelovend uit!
    Hoe lang heb je hem nu?
    Blijft de substantie mooi vloeibaar en klontert hij nog niet aan de buitenkant?

    Ik ben zelf helemaal weg van gel eyeliner, en heb die van Mac.
    Maar qua prijs is dit ook wel de moeite waard om het te proberen!
    Hij lijkt in ieder geval makkelijk weg te smeren 😊

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

