uitgelicht 3

1001 Extensions Give Away

Hi ladies, voor de dames die graag met een mooie volle en/of lange bos haar willen pronken, deze zomer zijn vandaag op het goede adres! Iedere dame verdient namelijk mooie lokken en vandaag maak jij kans op mooie extensions. Wil je weten wat je hiervoor moet doen? Lees dan verder en laat je verassen! (En, werkt het deze verleidelijke woorden? Voel haast net als zo’n foute reclame hihi). Anyway, laten we richting de winactie gaan!

colEen mooie volle bos haar, welke dame word daar niet blij van? Als je bovenstaande foto’s ziet lijkt het haast wel of ik zelf zulk mooi en vol haar heb (op de een of andere manier droeg ik het in het voorjaar en de zomer vast en daardoor geen echte goede foto’s).

Twee jaar voor deze foto’s gemaakt zijn besloot ik een boblijn te nemen, mijn haar was beschadigd van het vele blonderen en een boblijn had ik altijd al eens willen hebben. Na twee jaar was weer gezond en mocht weer aangroeien. Om een stuk lengte te overbruggen besloot ik extensions te nemen, ik begon met een weave (vlecht) maar dat blijkt dus onwijs slecht te zijn voor alle haartypes behalve kroes haar.

collage 3Ter info, mijn extensions komen niet van dit bedrijf.

Hierna besloot ik losse haarstrengen te nemen en deze werden met microrings vastgezet. Je ziet op de bovenstaande foto best goed wat het verschil is. Het haar werd mooi in model geknipt en om de 3 maanden werden ze omhoog gezet. Inmiddels heb ik al aardig wat lengte van mijzelf, maar zal ik wel graag nog meer lengte willen. Voor speciale gelegenheden lijkt het mij erg leuk én handig om clip-in extensions te hebben, zo heb je in een handomdraai een mooie volle bos!

col 5

Give away

Van 1001 extensions kreeg ik de keuze of ik zelf een setje extensions wilde proberen, of dat ik mijn lezers blij wilde maken met mooie, nieuwe lokken. Aangezien ik zelf nog extensions heb liggen, en ik weet hoeveel plezier je ervan kan hebben, wil ik één van mijn lezeressen blij maken met een pakketje zwarte, bruine of blonde lokken! Is dat niet tof?

Eerst neem ik jullie mee langs een introductie van de extensions, kijk je mee?

Stijl haar

Heb jij stijl haar en wil je graag een vollere bos en/of meer lengte, dan zit er vast iets tussen voor jou. Je kunt namelijk kiezen uit verschillende lengtes. Deze extensions zijn van 100% natuurlijk mensen haar en met zorg samen gesteld. Hiernaast heb je ook keuze uit 12 verschillende kleuren, deze zet ik hieronder voor je op een rijtje. Mocht jou kleur er niet tussen zitten, dan kan je ze ook in je eigen kleur verven. Dit zal ik alleen niet te vaak doen, in praktijk weet ik dat je lokken dan sneller droog worden. En je wilt er immers zo lang mogelijk plezier van hebben!

col 4Voor grotere weergave klik hier.

Zwart, Bruin, Chocolade, Kastanje, Helder Kastanje, Heldere Chatain, Donker Blond, Licht Blond, Blond, Bruinrood, Platina Blond, Zeer Licht Blond.

Clips

2Clips
Keuze uit: 38, 46, 50 en 56 cm. Je krijgt in totaal 7 banden, 1 van 20 cm breed, 2 van 15 cm breed, 2 van 10 cm breed en 2 van 5 cm breed.

Ringen

extensies-ringen-natuurlijk-steil-haar-licht-blond-61cm Keuze uit: 41, 46, 56 en 61 cm. Je krijgt 100 strengen in de door jou gekozen kleur en lengte.

Keratine

extensions-keratine-natuurlijk-steil-haar-heldere-chatain-56cmKeuze uit: 46, 50 en 56 cm. Je krijgt 100 strengen in de door jou gekozen lengte.

Hairweave

hairweave-natuurlijk-steil-haar-bruin-66cmKeuze uit: 46, 51, 56, 61 en 66 cm. Je krijgt één band van 150 cm.

Golvend haar

Wanneer je golvend haar hebt, of graag extensions wilt met slag, dan heb je keus uit slechts één lengte (met uitzondering van de weaves), namelijk; 50 cm. Wil je ze korter hebben kan je ze uiteraard zelf in model (laten) knippen. Wel heb je keuze uit 12 kleuren, deze heb ik hieronder weergegeven. Deze extensions bestaan uit 100% natuurlijk mensenhaar en ook deze kun je ook zelf in iedere gewenste kleur verven. Pas er dan alleen wel op dat je dit niet te vaak doet, hier worden ze wel droog van.

col 4Voor grotere weergave klik hier.

Zwart, Bruin, Chocolade, Kastanja, Helder Kastanje, Heldere Chatain, Donker Blond, Licht Blond, Blond, Bruinrood, Platina Blond, Zeer Licht Blond.

Clips

3Één lengte beschikbaar: 50 cm. Je krijgt 1 band van 20 cm breed, 2 banden van 15 cm breed, 2 banden van 10 cm breed en 2 banden van 5 cm breed.

Ringen

extensies-ringen-natuurlijk-golvende-haar-zwart-50cmÉén lengte beschikbaar: 50 cm. Je krijgt 100 strengen van 50 cm.

Keratine

extensions-keratine-natuurlijk-steil-haar-heldere-chatain-56cmÉén lengte beschikbaar: 50 cm. Je krijgt 100 strengen van 50 cm.

Hairweaves

hairweave-natuurlijk-golvende-haar-heldere-chatain-66cmBeschikbare lengtes: 46, 51, 56, 61 en 66 cm. Je krijgt één band van 150 cm.

Alles even op een rijtje
Je kunt vrij kiezen tussen al deze opties in alle beschikbare kleuren en lengtes. De clips lijken mij erg leuk én handig voor bijvoorbeeld een avondje uit of om een look af te maken. De extensions lijken mij zeker geschikt voor meiden die meer lengte of wat meer volume willen. Wil je voor langere tijd lange lokken, overweeg dan de extensions met rings of keratine. Ik adviseer je wel deze door iemand met de juiste opleiding ervoor ze te laten zetten om schade aan je haar te voorkomen.

Ik mag één van mijn volgers blij maken met één set hairextensions!
Er is aardig wat ophef geweest over deze webshop, niet over het haar, maar wel over de service. Er word veel belooft en zoals ik het lees worden niet alle beloftes van particuliere klanten waar gemaakt. Ze hebben een vernieuwde Nederlandse webshop en ik bied een van jullie een kans om veilig én kosteloos een set te proberen.

Wat moet je doen om kans te maken:
ʚ Volg Lifestyle by Linda op Bloglovin’ en like dit bericht.
ʚ Laat in een comment weten in welke categorie jou haar valt: normaal, vol of dun haar.
ʚ Laat in een comment achter welke extensions jij graag zal willen winnen. Deze vind je op de website van 1001 extensions, en plak de link in jou comment.

liefs linda

Deze winactie loopt t/m 16 juli en wordt mede mogelijk gemaakt door 1001 extensions, zij zullen de winnaar het setje zelf uitgekozen extensions opsturen. Deze zal de winnaar binnen 10 dagen binnen krijgen. De winnaar word door random.org gekozen en zal persoonlijk bericht krijgen. Over de uitslag kan niet gecorrespondeerd worden.

9 thoughts on “1001 Extensions Give Away

  1. Pingback: My Daily Lifestyle |The Summer edition | Linda's Lifestyle & Travel Notebook

  2. Wat leuk dat je een setje weg mag geven! Ik wil al een lange tijd extensions uitproberen, maar de prijs houd me een beetje tegen. Ik heb namelijk echt abnormal dun haar en ik kan er helaas bijna niets mee doen. Volume creëren met mijn haar is vrijwel onmogelijk. Ik hoop echt dat ik win! Dit zou echt een uitkomst zijn voor mijn haar! Ik volg je op bloglovin’ en ik heb dit artikel geliked. Mijn e-mail adres is iThinkPink@live.nl

    http://www.1001extensions.nl/56-cm/58-extensies-met-clips-natuurlijk-steil-haar-blond-56cm.html

  3. Stiekem ben ik inderdaad wel benieuwd naar deze extensions, na alle verhalen. Ik zou dus graag kans willen maken, ook omdat ik lang haar veel mooier vind dan kort haar. Ik volg je op bloglovin en heb dit bericht ook geliked. Ik denk dat de chocolade clips het beste bij mijn haarkleur passen, ik heb best vol en golvend haar. Heel veel succes!

  4. Aaaaaaaaah! Jaaa ik wil ik wil ik wil!
    Mijn uiterlijk is voor mij een visitekaartje met wat ik doe, en mooi haar hoort daar zeker bij.

    Ik zou ontzettend graag clip ins willen hebben ^_^

    Mijn haar valt onder de categorie dun haar, daar ik ook een probleem met mijn haar heb…
    Gewoon af en toe een dagje jezelf écht mooi vinden en zeker van jezelf zijn. Ik zou deze eens willen proberen:

    http://www.1001extensions.nl/51cm/201-hairweave-natuurlijk-golvende-haar-donker-blond-51cm.html

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

