uitgelicht 3_Final

Review | W7 Silky Smooth Quad palette

Vandaag review ik het veelbesproken budget merk W7 met jullie. W7 is nu vooral erg bekend om hun dupes van de Naked 2 en 3 paletten, de artikelen die ik hierover gezien en gelezen heb zagen er veelbelovend uit. Aangezien ik de Naked paletten al heb besloot ik voor een kleiner palette te gaan, het Silky Smooth Quad Eye Shadow, Shades of Brown. 1W7 vind je in winkels als op=op, drogisterijen in Amsterdam en dit palette kwam ik tegen bij Big Bazar, waar ze nog meer items van dit merk hebben. Maar laat ik eerst met dit palette beginnen.8Ondanks dat W7 een budget merk is vind ik het palette er erg goed uitzien, het goud geeft wat extra’s. De verpakking is van plastic, en voelt opzich wel stevig aan. Hij heeft een goede sluiting en de palettjes zijn voor de verkoop beveiligd met een plastic plakker. 9Ik koos voor het Shades of Brown palette omdat ik deze kleuren het beste bij mijn huid vind passen. Er was namelijk ook een Smokey Eyes palette verkrijgbaar bij Big Bazar.
3Niet heel duidelijk, maar voor de liefhebbers, de lijst met ingrediënten. 2Bij het palette krijg je ook een sponge aplicator, een handige extra voor onderweg, maar zelf maak ik liever gebruik van een kwast. 4W7 staat erom beken dat ze geen namen hebben gegeven aan de kleuren, de swatches die ik jullie ga laten zien heb ik van donker tot licht geswatcht. Dat is dan van links naar rechts: nr. 4, nr. 1, nr. 2 en nr.3.

5Swatch zonder flits.

Zoals je ziet is de dekking goed, en komen de kleuren zacht naar voren. Als je een goed gepigmenteerd palette wilt valt deze misschien een beetje tegen. Ik vind subtiele kleuren erg mooi en ben blij dat ik voor dit palette gekozen heb.

6Swatch met flits.

Met flits zie je de shimmer goed, mooi, subtiel en niet té aanwezig.

7

Let’s make a Shades of Brown look!

col 1

Eetste rij: Naturel
Tweede rij:  Nr. 1 op bewegend ooglid, Nr. 2 in de arcadeboog,
Nr. 4 wenkbrauwbot
Derde rij: Met mascara

11Een close-up van de look.
12Conclusie
Ik ben erg te spreken over dit palette, de kleuren spreken mij erg aan en kleuren ook erg mooi op de huid. Het zijn subtiele kleuren en daardoor erg draagbaar voor overdag en wanneer je er niet té opgemaakt uit wilt zien. Tik de oogschaduw wel even af om fall-out te voorkomen. De oogschaduw blijft een hele dag goed zitten en dat maakt het een budget topper waar ik blij van word!

Ook leuk, de kleurrijke website van W7. Wat zal het leuk zijn als er meer w7 naar Nederland komt!

Het Silky Smooth Quad Eye Shadow palette vind je o.a. bij Big Bazar voor €1,97.

liefs linda

17 thoughts on “Review | W7 Silky Smooth Quad palette

  1. Dat ziet er best goed uit, en zeker voor dat geld!
    Ik hou zelf wel van iets meer pigmentatie, maar zo voor de zomer is het perfect!
    Staat je goed

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

