UitgelichtMAC

Review| Lorde’s Pure Heroine by MAC

Daar is hij dan, dé lipstick waar vele al lang naar uitkeken. De samenwerking tussen MAC en de 17 jarige zangeres Lorde uit Nieuw-Zeeland. Haar muziek, daar ben ik al aan verkocht en de lipstick kon dan, uiteraard, ook niet ontbreken. Niet alleen omdat het een limited edition is die binnen één middag online uitverkocht was. Maar vooral omdat hij zo’n bijzondere paarse kleur heeft. Pure Heroine, naar het gelijknamige album en geïnspireerd op Heroine van MAC. Benieuwd naar de lipstick? Ik neem je mee op een Pure Heroine reisje en laat jullie mijn Lorde look zien. MAC2
Daar is hij dan, de pruim-paarse lipstick die mij ook zeker aan de grote kersen doen denken waar je ook spontaan paarse lippen van krijgt. MAC1
De lipstick komt in de zwarte doosjes waar MAC om bekend staat, netjes en strak. Zoals je al op de doos leest valt deze lipstick onder de Amplified lipsticks. MAC7
MAC5Een Amplified Creme Lipstick heeft een crèmige finish en maximale dekking. Hij komt in de bekende zwarte kogelvormige hulzen, er staag geen Lorde extraatje op. En dat is ook echt wel Lorde, gewoon mooi en niet teveel poespas.

MAC8
MAC9En de kleur, ain’t it pretty?

MAC10Links: 1 laag | Rechts: kleur opgebouwd.

MAC17En dan de kleur, wat is hij mooi! Ik had niet verwacht dat de kleur zo mooi en warm zou zijn, en ik had hem ook een stuk donkerder verwacht. Hij is wel iets opgelicht door de flits, maar de dekking zie je zo wel goed. Hier heb ik hem wel ‘afgehapt’, anders was hij to shiney voor de foto.

MAC16En een full-face. Geen mascara, alleen de wenkbrauwen en een gezonde natuurlijke blush, afgemaakt met Pure Heroine. Je kan de look afmaken met een zwarte wing, de eyeliner is ook verkrijgbaar in de webshop van MAC. 
MAC4Conclusie
Hij is fijn! De dekking is mooi, pigmentatie is goed en hij glijd zonder moeite over je lippen heen. De dekking heeft een mooie glans, en wanneer je hem ‘ afhapt’ op een tissue blijft er een mooie matte lipstick over. Een drankje overleeft hij makkelijk, na een maaltijd wil ik hem wel graag bijwerken. Velletjes zie je wel een beetje zitten, maar waneer ik hem afhap zie je hier bijna niets meer van. Ik ben er heel erg blij mee en zal hem met veel plezier dragen!

Ik kocht deze lipstick in de webshop van MAC cosmetics voor €18,50. 

Ik hoorde in de Bijenkorf, bij de MAC counter dat deze lipstick niet in de winkels komt te liggen, wat? Ik dacht dat hij zowel on- als offline verkrijgbaar zou zijn. Ze hopen wel op een tweede online verkoop, omdat hij zo razend populair is!

Wat vind jij van Pure Herione?

liefs linda

Follow on Bloglovin

28 thoughts on “Review| Lorde’s Pure Heroine by MAC

  1. Oe daar is hij dan!
    Hij is erg mooi, zoals we gewend zijn van Mac😉
    Ik zou deze zelf niet kopen, maar puur omdat ik eigenlijk geen paars draag…
    De ‘wanted’ kleur van UD was mij al paarsig genoeg hahaha.

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

