20140707-174804-64084826.jpg

Een huishoudelijke mededeling!

Lieve lezers, toevallige passanten en bezoekers! Lifestyle by Linda word in een nieuw jasje gestoken en omdat dit samen gaat met wisselen van server zal mijn blog vanavond, vannacht en een groot gedeelte van de dinsdag naar alle waarschijnlijkheid offline zijn.

20140707-175540-64540335.jpg
En oh wat vind ik het spannend, het voor werk is gedaan en de rest moet ik even uit handen geven, super spannend! Er is hard gewerkt om een logo en een nieuwe huisstijl te ontwikkelen die 1001% bij mij én mijn blog past. Lifestyle by Linda krijgt een nog persoonlijker jasje en ik kan niet wachten tot hij af is en live gaat. En om het aan jullie e laten zien, nóg spannender!

20140707-175133-64293485.jpg
Ik hoop dat alles goed gaat en dan kunnen jullie hopelijk vanaf morgen avond weer op deze blog terecht voor een dagelijkse portie beauty, lifestyle, reviews en reisverhalen. Tot die tijd, alvast excuses voor het ongemak🙂

20140707-175023-64223233.jpg

15 thoughts on “Een huishoudelijke mededeling!

  1. Ik ben benieuwd! Hij doet het nu nog steeds in ieder geval🙂 Bij mij staat de boel nog steeds stil, ik heb het megadruk met mijn bruiloft! Jeetje wat een werk gaat daar in zitten, een beetje zoals dat plaatje hierboven, gelukkig is het nog niet van huilen gekomen!😉 Tot morgen, x

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!

