Favorites | The Body Shop Body Butters!

Vandaag een overzichtje van mijn Body Butter favorieten van mijn favoriete winkel, The Body Shop! 

The Body Shop Body Butter review Blog

Daar staan ze dan, mijn favorieten van de Body Butters, allemaal favoriet om een andere reden. Benieuwd naar wat ik zo fijn vind aan deze producten? Ik maak er gelijk een review van voor jullie.

Granberry Joy

Limited Edition Body Butter | 200 ml

The Body Shop Body Butter review Blog

The Body Shop Body Butter review Blog

Wat zegt de Body Shop:

Cranberry Joy, onze fruitige feestfavoriet, is slechts een beperkte periode verkrijgbaar voor de feestdagen dus wees er snel bij! Maakt de huid heerlijk zacht en soepel en heeft 24 uur lang een vochtregulerende werking.

Wat zegt Linda:
Wanneer ik de dop opendraai, die er overigens leuk en feestelijk uitziet, komt mij zeker een feestelijke geur tegemoet en doet mij denken aan de geur van Glühwein. Nu ben ik geen wijn-fan en had deze Body Butter dus ook laten staan in de winkel. Afgelopen kerst kreeg ik hem als cadeautje en ik was toch nieuwsgierig naar het product. En wat brengt hij fijn aan! De geur wordt zoeter (meer granberry) wanneer je hem aanbreng en je heb er niet veel van nodig om je huid in te smeren. De substantie is zacht, vol, glad en romig. Mijn huid voelt, zoals beloofd, 24/7 gehydrateerd aan. En dat ondanks mijn -extreem- droge huid. Ook de geur blijft vrij lang hangen, en daar moet je natuurlijk wel van houden. Ik ben onwijs blij met deze Body Butter en daarom behoort hij zeker tot mijn favorieten!

Ingredienten: Aqua/Water (Solvent/Diluent), Butyrospermum Parkii/Butyrospermum Parkii (Shea Butter) (Skin-Conditioning Agent/Emollient), Sesamum Indicum Seed Oil/Sesamum Indicum (Sesame) Seed Oil (Skin-Conditioning Agent), Glycerin (Humectant), Cetearyl Alcohol (Emulsifier), Glyceryl Stearate (Emulsifier), PEG-100 Stearate (Surfactant), C12-15 Alkyl Benzoate (Emollient), Ethylhexyl Palmitate (Skin Conditioning Agent), Glycine Soja Oil/Glycine Soja (Soybean) Oil (Emollient/Skin Conditioner), Cera Alba/Beeswax (Emulsifier/Emollient), Dimethicone (Skin Conditioning Agent), Theobroma Cacao Seed Butter/Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter (Emollient), Orbignya Oleifera Seed Oil (Emollient), Phenethyl Alcohol (Fragrance Ingredient), Caprylyl Glycol (Skin Conditioning Agent), Vaccinium Macrocarpon Seed Oil/Vaccinium Macrocarpon (Cranberry) Seed Oil (Skin-Conditioning Agent), Parfum/Fragrance (Fragrance), Xanthan Gum (Viscosity Modifier), Tocopherol (Antioxidant), Disodium EDTA (Chelating Agent), Linalool (Fragrance Ingredient), Sodium Hydroxide (pH Adjuster), Citral (Fragrance Ingredient), Citric Acid (pH Adjuster), Caramel (Colour), CI 14700/Red 4 (Colour), CI 17200/Red 33 (Colour).

Waarom ik nu nog een review plaats over een winter product van de Body Shop?
Ze zijn nu namelijk in de Sale! Je koopt een 200 ml verpakking Cranberry Joy nu voor slechts €8,-. Je vind de sale hier.

Aloe

Body Butter met Aloë Vera | 200 ml

The Body Shop Body Butter review Blog

Wat zegt de Body Shop:

Een weldadige, romige bodycrème, die als het ware ‘smelt’ bij contact met de huid, en rustgevend, verzachtend en vochtregulerend werkt. Helpt bij regelmatig gebruik de tekenen van een gevoelige huid, zoals droogte, tegen te gaan. Werkt tot 24 uur lang vochtregulerend.

Wat zegt Linda:
De geur van deze Body Butter vind ik heel fijn, zacht en subtiel. Zelf ben ik dol op producten waar Aloë Vera in zit, het hydrateert en voedt je huid zo fijn! Wel heb ik aardig wat van deze Body Butter nodig wanneer ik hem aanbreng. Hij smelt fijn op je huid maar ook daardoor heb je meer nodig met uitbrengen, het smeert hierdoor iets minder fijn uit. Des al niet te min ben ik fan van deze Body Butter. Omdat deze geur subtiel is kan je hem prima iedere dag gebruiken zonder er lang naar te ruiken.

Ingrediënten: Aloe Barbadensis Gel (aloë-veragel), Butyrospermum Parkii Butter (sheaboter), Glycerin (glycerine), Glycine Soja Oil (soja-olie), Cyclopentasiloxane, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Octyl Palmitate, Theobroma Cacao Butter (cacaoboter), Orbignya Oleifera Oil (babassu-olie), Dimethicone, Caprylyl Glycol, Lanolin Alcohol (lanoline-alcohol), Bertholletia Excelsa Nut Oil (paranotenolie), Xanthan Gum, Disodium EDTA, Tocopherol (vitamine E), Aqua (water).

Geïnteresseerd?
Je vind de Body Butter hier voor €18,-.

Honeymania

Body Butter met honing | 50 ml

The Body Shop Body Butter review Blog

Wat zegt de Body Shop:

Deze luxueuze Body Butter heeft een zoete, bloemachtige geur. Elke pot bevat Community Fair Trade-honing, gemaakt van de nectar van duizenden wilde bloemen. Omhul jezelf met deze heerlijke Body Butter voor een huid die zijdezacht aanvoelt. Omschrijving: 24 uur hydratatie. Intensief werkende, romige bodycrème die snel door de huid wordt opgenomen. Laat de huid zijdezacht aanvoelen. Werkt verzorgend en verzachtend en beschermt de huid tegen vochtverlies.

Wat zegt Linda:
Ik word heel erg blij van deze Body Butter! Via Twinkelbella  mocht ik kennismaken met de 50 ml versie van deze Butter. De geur is heel warm en doet mij denken aan bloemen met een heel klein vleugje honing. En dat honing goed voor je huid is bewijst deze Body Butter wel! Ik gebruik hem voornamelijk als handcrème op het moment. En ik moet zeggen dat het lang geleden is dat mijn handen zo goed aangevoeld hebben. We hebben de echte kou nog niet gehad, dus daar kan ik nog niet over oordelen. Maar deze behoort duidelijk tot mijn favoriet. En net als de Granberry Joy smeert deze heel erg fijn uit en voelt romig aan.

Ingrediënten: Aqua/Water/Eau, Theobroma Cacao Seed Butter/Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Butyrospermum Parkii Butter/Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, C12-15 Alkyl Benzoate, Ethylhexyl Palmitate, Cera Alba/Beeswax/Cire d’abeille, Sesamum Indicum Seed Oil/Sesamum Indicum (Sesame) Seed Oil, Parfum/Fragrance, Bertholletia Excelsa Seed Oil, Dimethicone, Mel/Honey/Miel, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol, Xanthan Gum, Hexyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Disodium EDTA, Tocopherol, Geraniol, Sodium Hydroxide, Linalool, Limonene, Citric Acid, CI 15985/Yellow 6, CI 19140/Yellow 5.

Geïnteresseerd?
Deze Body Butter vind je hier. De 200 ml variant kost €16,-.

Swatches

The Body Shop Body Butter review Blog

 

 

Welke Body Butter is jou favoriet?

wpid-signature-lin.jpg

Volg jij Linda’s Lifestyle & Travel Notebook al op Bloglovin Twitter en/oInstagram?

28 thoughts on “Favorites | The Body Shop Body Butters!

  1. Pingback: #Win | Een pakket van The Body Shop! [GESLOTEN] | Lifestyle by Linda

  2. Pingback: Lip verzorging | Honeymania van TBS | Linda's Lifestyle & Travel Notebook

  3. Pingback: #Win | Een pakket van The Body Shop! | Linda's Lifestyle & Travel Notebook

  4. Ziet er echt super goed uit! Ik heb eerlijk gezegd nog nooit wat bij de body shop gekocht, best wel erg? tijd om maar zelf een keer wat uit te proberen! leuke review

    • De prijs is inderdaad ook wat aan de hoge kant jammer genoeg. Anders had ik er zeker al meer van gekocht 🙂
      Ik wissel zelf af met merken als Garnier. Ik moet zeggen dat die hun werk doen maar de butters van TBS geven je huid wel wat extra’s 😉

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!