My Daily Lifestyle | Januari door mijn HTC lens

Tijd voor een januari overzicht door de lens van mijn HTC! Benieuwd hoe mijn maand was en wat ik uitspookte? Lees en kijk dan verder!

Januari, dé start van het jaar! En tevens een valse start voor mij. Lichamelijk was het écht niet mijn maand ondanks dat het mijn verjaardagsmaand is. Hier kan je het complete verhaal lezen, maar vandaag vooral foto’s! 

Week 1 & 2

20140131-222515.jpg

** Schoonmoeders had vrolijke tulpjes staan, en dat in januari. De temperaturen laten je haast geloven dat het lente is! ** De paarden genoten van het heerlijke zonnetje. Op dagen dat ik niet veel kan is dit toch wel een hoogtepuntje. ** Op de wat betere momenten wilde ik toch graag nieuwe blogjes maken en mijn fotoboek afmaken. Ik vond het vooral erg frustrerend omdat ik erg veel wilde maar er niets uit mijn handen kwam. Series kijken ging mij deze weken het beste af hihi. ** Bink says hi! ** Voor de januari Challenge van Anne Solveig stond een out of bed look op de planning, dit is mijn stay in bed look! ** Floyd komt mij heerlijk gezelschap houden.

Week 3 & 4

20140131-222534.jpg** Mijn lief liet zijn twee rechterhanden even wapperen en, Voilà, mijn Riverdale Mailbox hangt! ** Gourmetten, breekt zo lekker de week. ** While in bed.. maakte ik het zo gezellig mogelijk. ** At ik zo gezond mogelijk. ** Bakte ik test cupcakes. ** En maakte ik een foto van een fijn hoekje in mijn appartementje. Hier zie je foto’s van mijn eerste citytrip met mijn lief, februari vorig jaar.

Week 5

20140131-222605.jpg** Throw back Thursday.. ik met mijn broertje. Als je heel goed kijk zie je dat hij met mijn pop in de bolderkar zit. Deze foto kwam ik tegen toen ik voor mijn verjaardagsblog oude fotoalbums door bladerde. ** OOTD. Zwaluwhoeve op mijn 25e verjaardag, altijd een goed idee! Het weekend voor mijn verjaardag knapte ik eindelijk iets op en kon ik voor het eerst sinds oud en nieuw weer eens eropuit met Thomas. Yes! ** De zon scheen volop in Harderwijk, jippie! Dat was echt heerlijk in de buiten zwembaden. ** Op de een of andere manier heb ik altijd trek in gezond eten na zo’n dag zwemmen,scrubben en zweten. En we haalden een wok menu voor 2 op de terugweg. Nommmm! ** Eenmaal thuis lag er Birthday Mail op mij te wachten, zo leuk! ** And the day after kwam mijn winactie online, bedankt voor alle onwijs leuke reacties ladies!

20140201-210638.jpg** Het blijft gelukkig wat beter gaan en op maandag koos ik alvast een verjaardagscadeau van mijn ouders uit bij Loods 5. Ik vind dit zo’n fijne en inspirerende winkel, ik kom er dan ook erg graag. Slagen of niet was dan ook geen vraag maar eerder een uitzondering. Uiteindelijk, na vele rondjes en inspectie beurten later heb ik een kast voor mijn Nespresso apparaat en kopjes uitgekozen. Ik laat hem binnenkort in een blogje zien!

20140201-210656.jpg

20140201-210714.jpg** Ik voel mij steeds beter en daar ben ik heel blij mee. Ik wilde al heel lang een passende profiel foto maken voor op mijn blog, maar met een slaperig hoofd kom je niet ver. Op de eerste foto testte ik even of ik fris genoeg was om foto’s te maken en dat was gelukkig het geval! ** Binnen fotograferen gaat mij gelukkig steeds beter af. Ik wilde eerst een cursus gaan volgen maar met het zelf prutsen en uitproberen lukt het al aardig naar mijn idee. ** Ik bakte weer een lading cupcakes! Mijn schoonouders kwamen op de koffie voor mijn verjaardag, en ja, zo’n gelegenheid vraagt om cupcakes! Ik ben zo dankbaar dat ik de energie heb om dit te doen. De spullen liggen al een jaar op mij te wachten.. oops..! ** New shoes! Ik kwam tot de schokkende ontdekking dat ik al meer dan een jaar geen schoenen had gekocht voor mijzelf. Schandalig voor mijn doen. Ik had er haast een Challenge voor kunnen maken haha. Maandag heb ik een hele toffe afspraak (en nee ik ga geen hints geven) maar goede schoenen zijn echt een must! Binnenkort een ‘New In’ blog met mijn nieuwe liefdes. ** En foto’s maken voor mijn blog. Ik begin het steeds leuker te vinden en ik ben dan ook graag in de weer om mooie foto’s te maken bij mijn blogjes. Deze dag schoot ik 2 uur lang foto’s, fijn om een dag zo voor te kunnen werken!

Januari favoriet

Mijn absolute favoriet van januari is wel dit nummer van Drake en Jay Z! Ik heb zijn album al bijna grijs gedraaid en kijk enorm uit naar zijn optreden waar ik bij ga zijn, woohoo! 

En dat was januari alweer. Wat gaat een maand toch snel, ook als je je niet zo goed voelt. Geen mega spectaculaire dingen maar alsnog een aardig gevuld blogje. Gek genoeg had mijn horoscoop al een slaap maand voorspelt, en ik vind het best bizar om dan aan het eind van de maand jou horoscoop door te lezen en je te realiseren hoeveel ervan klopt. Hebben jullie dat ook weleens?

Op naar een mooie energieke maand februari! En misschien dat ik hier ook maar eens een plog daagje ga uit proberen.

Heb jij een favoriet die jij deze maand grijs draaide?

signature Lin

Je kunt mij o.a. volgen op Bloglovin!

8 thoughts on “My Daily Lifestyle | Januari door mijn HTC lens

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!