New In | Rosada Fasion Outlet

Afgelopen zaterdag was het tijd om Rosada Fashion Outlet een bezoekje te brengen. De laatste keren dat ik er was vond ik mijn bezoekjes niet zo geslaagd en de keuze in aangeboden artikelen ronduit slecht, na een paar jaar werd het tijd om weer eens poolshoogte te nemen. Er is in de tussentijd een filiaal van TBS op Rosada gekomen en daar moest ik natuurlijk een kijkje gaan nemen. Benieuwd of Rosada nu wel leuke artikelen in de winkels heeft? Lees dan verder!

uitgelicht

Voor wie Rosada niet kent: het is een mini mode-stad in Roosendaal. Je vind hier outlet en sample stores die gevestigd zijn in hele leuke pandjes. Je kan voor €2,- bij Rosada de hele dag parkeren en dat vind ik een hele fijne bijkomstigheid! Je vind er o.a. kledingwinkels voor alle leeftijden, een parfumerie, juwelier, restaurantjes, schoenenwinkels en sportartikelen, van een aantal bekende merken.

Zaterdag bracht ik een bezoek aan Rosada, samen met mijn vriend. Vandaag laat ik mijn aankopen zien in een shoplog. 

1Ik had verwacht dat de winkel van TBS vergelijkbare prijzen zou hebben als in de sale, dit is niet helemaal waar. Voor een Body Butter betaal je nu zo’n €11,-, wat natuurlijk wel een stuk goedkoper is dan in de winkels. Je vind hier de bekende lijnen maar ook de lijnen die al een poosje uit de winkels zijn verdwenen.

Wel heeft de winkel leuke korting acties en tijdens mijn bezoek liep de huidige stapelkorting actie. Dit houd in dat je bij 1 artikel 30% korting krijg, bij 2 artikelen 35% en 40% bij 4. Zo kom je toch op hele leuke prijzen uit!

2Ik word erg blij van de Papaya lijn, deze heb ik weggegeven tijdens mijn laatste winactie en stiekem baalde ik toen wel dat ik er niet eentje voor mijzelf had besteld. Zoals vele wel weten, licht deze lijn namelijk alleen met de sale in de winkels. Hét moment om deze producten mee naar huis te nemen. Voor de showergels deze actie: 3 voor €4,10!

3Ook dit heerlijke vanille handpompje moest mee naar huis. Nu voor  zo’n €5,-.

4De vitamine E Cream Cleaner nam ik mee voor €3,50. De Shea lip butter voor €3,50 en de Colorglide 66 Coral Splash €9,50.

5Een hele leuke lopende actie is de volgende. Bij aankoop vanaf €30,- een gratis Goodiebag! Dit is de mijne 🙂

Dreams Unlimited Bodybutter: 200 ml (collectie 2010)
Dreams Unlimited eau de toilette: 50 ml (collectie 2010)
Earth lovers shower gel: 250 ml (collectie 2011)

De Dreams lijn is er een met een verhaal, het is namelijk geïnspireerd op de quote van de oprichtster van TBS,  Anita Roddick. Haar quote was:  ‘Whatever you can do, or dream, you can begin it.’ Om vrouwen te inspireren om hun dromen achterna te gaan. Een mooi verhaal. De geur is fijn en licht, waardoor hij erg draagbaar is! En juist om die redenen vind ik het extra leuk dat deze artikelen in mijn Goodiebag zitten.

6Bij de Esprit moest ik zelf wel even goed zoeken naar de echte koopjes. De winkel was erg goed gevuld met mooie artikelen, maar de meeste artikelen vind ik voor outlet artikelen nog best wel prijzig. Wel kocht ik deze lieve Lexa enkellaarsjes met sleehak, deze waren van €95,- naar €27,- afgeprijsd. Ze zitten verrassend lekker, het comfort is goed en je merkt eigenlijk haast niet dat er een sleehak onder zit.

Ben je opzoek naar een mooi leren jasje? De licht gekleurden waren afgeprijsd van €250,- naar €100,-, een mooie actie!

8Het basic topje kocht ik voor €5,- ik ben dol op de basics van Esprit en voor zo’n fijn prijsje kon ik deze niet laten liggen. Hier zie ik mijzelf wel mee over het strand lopen deze zomer!

Het broekje (van €14,99 voor €10,49) is van de Hunkemöller, in deze winkel hadden zij een hele fijne Member-actie afgelopen zaterdag. Op vertoon van je pas kreeg je namelijk je 3e artikel gratis. Ook zijn de artikelen zo’n 30 á 40% goedkoper. Het is wel zoeken naar jou maat qua bh’s, de meest gangbare maten waren helaas vrijwel uitverkocht.

9Al een langere tijd wil ik een blouseje als deze, maar aangezien deze niet super draagbaar zijn vind ik de €11,- die ik er nu voor heb betaald een heel fijn prijsje.

slider_spring_garden_fashion_man-1280x560Rosada voordelen: Goedkoper winkelen én tegelijkertijd wél punten sparen op je membercards. Goede parkeergelegenheid naast het winkel centrum. Goede bereikbaarheid, het ligt vlakbij de snelweg. Fijne ruime winkels. Je kan er lekker eten.
Rosada nadelen: Niet alle artikelen zijn echte koopjes. Bekijk je kleding goed, er kunnen namelijk vlekken op zitten. Het kan soms een zoektocht zijn naar iets in jou maat.

Leuke acties:
The Body Shop: Bij besteding vanaf €30,- een gratis Goodiebag
The Body Shop Gift sets: van €32,- voor 16,-
Esprit: Alle blouses €10,- en overhemden €15,-
Esprit: Coloured jeans: van €43,- voor €19,-

Bekijk hier de andere lopende aanbiedingen van merken als Scapa, Gsus, Levi’s, Zaza, Converse & River Woods.

Ben jij een sale of outlet shopper?

signature Lin

Volg jij Linda’s Lifestyle al op Bloglovin’?

Afbeeldingen zijn afkomstig van Rosada.nl

19 thoughts on “New In | Rosada Fasion Outlet

  1. Pingback: Designer Outlet Roermond | Linda's Lifestyle & Travel Notebook

  2. Pingback: Review | Colourglide lipstick TBS + WINactie! [gesloten] | Linda's Lifestyle & Travel Notebook

  3. Ik heb 3 jaar 500m van Rosada vandaan gewoond voordat ik ging verhuizen naar Tilburg, voor mij was het niet zo speciaal eigenlijk toen ik er nog naast woonde. Maar we gaan er regelmatig heen, mijn vriend haalt daar bij Levi’s altijd zijn spijkerbroeken en ik vind het leuk om er rond te neuzen, zeker ook bij TBS. Er komen wel steeds meer leukere winkels bij, leukleuk!

  4. Pingback: Review | Colourglide lipstick TBS + WINactie! | Linda's Lifestyle & Travel Notebook

  5. Wat een goede aankopen, zeg!!! Ik kende dit concept helemaal niet, maar het lijkt mij nu toch echt wel de moeite waard om een keer heen te gaan. Die schoenen, je Goodiebag…. ik ben best een beetje jaloers op je 😉

  6. Wat grappig, ik was hier vorige week nog na een lange tijd niet geweest te zijn. Ik heb er gewerkt in een winkel die inmiddels ook alweer weg is en ja je hebt af en toe wel leuke aanbiedingen maar over het algemeen vind ik het vaak tegenvallen, alleen TBS is super! 🙂

    • Leuk dat je er gewerkt heb! Het is soms inderdaad even zoeken en niet alle aanbiedingen vind ik echt de moeite waard. Maar ze gaan zeker vooruit en dat heeft mij erg verrast. Zal er zeker nog terugkomen, zeker omdat ik nu pas weet dat Levi’s broeken mij goed passen en TBS er zit.

  7. Leuke shoes Linn! Goed geshopt! Je zit voorlopig weer goed in je Body Shop collectie zie ik. Jij komt de zomer wel door zo! Ben eindelijk ook opgestart, moet nog alles beetje uitvogele. Wil jou volgen maar klopt het dat ik jou niet kan vinden op bloglovin?
    liefs denies

    • Jeeeej wat een leuk nieuws! Ik heb onderaan mijn blogpost een link staan naar Bloglovin’, doet die het niet?
      Hoop dat je het allemaal uitgevogeld krijg meid, en ik kijk uit naar je blogjes! 🙂 liefs!

    • Ik ben daar nog niet geweest, ik begrijp dat het principe hetzelfde is maar er in Roermond de oudere merken te vinden zijn. Wil hier zelf ook nog heel graag eens van winkelen!

  8. Leuk om te lezen! Ik werk zelf op Rosada en vind het leuk om te horen dat mensen het er naar hun zin hebben. Ik moet ook eens even in mijn pauze bij the body shop langsgaan! Liefs

  9. Leuk artikel! Ik ken het helemaal niet maar heb ook geen idee of het qua kleding iets voor me is aangezien ik toch bij de wat grotere maten hoor en dan zijn dit vaak niet de merken maar goed, voor de overige producten is het wel leuk om er eens rond te struinen.

    • Hier heb ik eerlijk gezegd niet echt op gelet. Het viel mij wel op dat er voor alle leeftijden wat te vinden is. Heb je al gekeken op de website welke merken er te vinden zijn, misschien helpt dat je een beetje op weg? 🙂

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!