❅ Persoonlijk | The Christmas Tag ❅

Het is BIJNA zover, de kerstdagen van tweeduizendendertien!
Ik kan niet wachten om gezellig samen te komen met familie, te dineren, zoals traditie Monopoly te spelen en.. de stapel cadeaus onder de boom uit te pakken 🙂 Marjolein tagde mij een poosje geleden al voor de Christmas Tag, en vandaag ga ik mijn versie met jullie delen.

Welkom to Linda’s Winter Wonderland!

Floyd christmas

❅  Christmas songs ❅ 
Ik heb niet een kerstliedje wat ik bijzonder leuk vind. Nu ik erbij nadenk draai ik eigenlijk helemaal geen Kersthits grijs. Wat ik wel fijn vind aan de kerstliedjes is de gezellige sfeer die ze met zich mee brengen en dat brengt  o.a.  Serious Request met zich mee!

SR

❅  Wanneer zet je je kerstboom op? En in welke kleur zijn de accessoires? ❅
Waar ik op 30 november al over de kerstmarkt van Brussel liep, kocht ik mijn boom die week ervoor al. Ik moest mijzelf inhouden hem echt niet voor 5 december op te zetten. Onze eerste echte nep boom zag het ligt op, jawel, 5 december!

kerstIk heb witte, rode, blauwe, paarde en groene ballen. Ik hou wel van een fleurig geheel! Bij mij zal je nooit een hele witte boom zien staan.

kerst song

❅ Als ik de Kerstman was, dan zou ik… ❅ 
Iedereen die het door ziekte of de crisis wat minder heeft een extraatje geven. Juist deze mensen zijn al heel gelukkig met een klein gebaar!

kerst

❅ Wat is jouw ultieme kerstgevoel? ❅
Een witte kerst, uitslapen, brunchen en vervolgens de hele dag met familie doorbrengen. Gezellig dineren met zijn allen, gourmetten en Coebergh on ice! De dieren knuffelen en wanneer het vriest vooral veel emmers water dragen voor de paarden.. Hihi

biel

❅ De outfit ❅ 
Ik vind het erg leuk om met kerst uit te pakken, jurkjes of rokjes te dragende dit af te maken met mooie hakken en accessoires! Wat het deze kerst gaat worden weet ik nog niet precies.

Agyness top

Deze top van Vila (de Agyness Top, paars die ik bestelde bij Zalando –klik-) ga ik zaterdag naar 538 JingleBall dragen.

❅ Het kerstkapsel ❅ 
Een strakke knot, krullen (helaas halen die het einde van de dag bij mij niet, dus die worden het waarschijnlijk niet!) of mijn haar mooi los laten hangen en dan simpel en elegant afgewerkt met een schuifje. Maar eerst mijn mega uitgroei aanpakken!

kerst

❅ Make-up ❅ 
Ik ben de afgelopen week al fijn aan het experimenteren met mij make-up. Voor de basis gebruik ik mascara, foundation, wenkbrauwpoeder en afgemaakt met een van mijn Urban Decay pallets, lichter voor overdag, wat zwaarder voor het diner. Afgemaakt met een mooie blush. De kerstdagen zijn erg vermoeiend voor mij en daarom is een goede foundation en een blush wel belangrijk, zo zie ik er niet al te wit uit.

blog 5

❅ Wat zijn je persoonlijke wensen voor deze kerst? ❅
Vorig jaar kerst was mijn eerste kerst met mijn lief, en samen kochten wij cadeaus.
Op kerstavond heb ik alleen de halve avond boven de wc gehangen en de rest van de kerst was ik ook niet echt fit. Dit jaar hoop ik beter in mijn energie te zitten zodat ik niet alleen lichamelijk aanwezig ben maar zelf ook kan genieten van de kerst!

kerst


❅ Wat zijn je maatschappelijke wensen voor deze Kerst? ❅
Zoals in de laatste Linda. staat, ‘het leven is een cadeautje, behalve als je moet leven van €100,- in de maand’. Ik ben een beetje klaar met het huidige geknip in alle portemonnees.
En de ultieme kerst gedachte voor mij is dat alle chronisch zieke daadwerkelijk aan tafel zitten met het kerst diner! En een betere gezondheid voor het nieuwe jaar, en dat mag, de 13 is dan immers uit het jaar!

kerst

Als je deze tag leuk vind mag je hem zeker overnemen.

Zelf Tag ik bij deze Iris, Nancy, Wanda & Isabel Cristina, ik zal het leuk vinden als jullie hem over nemen dames!

wpid-signature-lin.jpg

Volg jij Linda’s Lifestyle al op TwitterInstagram of Bloglovin‘?

25 thoughts on “❅ Persoonlijk | The Christmas Tag ❅

  1. Pingback: ❅ Persoonlijk | I wish you all.. ❅ | Lifestyle by Linda

  2. Pingback: ❅ Persoonlijk | I wish you all.. ❅ | Linda's Lifestyle & Travel Notebook

  3. Ik ben dolllll op kerst! Ik kan er echt vanaf september al naar uit kijken. Zodra de eerste blaadjes vallen ben ik gelukkig, de sfeer is zo geweldig. Na januari mag echter alles weer lente en zomer zijn, want die maand voel ik me toch bah, haha! Ik vind je wensen ontzettend mooi en ook hetgeen dat je voor jezelf het liefst zou willen. Iedereen gezond, wat zou dat een mooi cadeautje zijn, daar zo ik je graag mee helpen. Ik lig momenteel ziek op bed, net en dag vakantie, as usual haha. Hoop ik met mijn ziekte ook wat beter om kan gaan in het nieuwe jaar.

    • Hè wat vervelend.. Zo wil je de vakantie helemaal niet beginnen. Ik hoop dat je de komende dagen goed uit kan zieken en bij kan tanken, zodat jij ook fit ben met kerst! En wat een mooie wens voor het nieuwe jaar, wat kan het een lange weg zijn maar hopelijk brengt hij veel wijsheid 🙂 hoe cliché het ook klinkt, zo gaat het vaak wel.
      Ik heb het geluk dat ik in januari jarig ben, dat breekt de maand zo lekker hihi en dan mag de lente van mij ook wel aankloppen. Tegen die tijd hebben we wel genoeg sneeuwpoppen kunnen maken 😉
      Bedankt voor je mooie reactie!

  4. Wat een leuke, fijne blog Linda!!
    Dat je dit jaar maar een hele mooie en fijne kerst mag hebben en inderdaad de 13 gaat eruit. Dus we gaan voor heel veel extra % winnen in 2014

    • Wat zal dat een mooi doel zijn hè! Daar gaan we voor 🙂
      Samen met de elektricien, de hondenboel en hopelijk vele mooie dingen voor MEetingpoint.
      En bedankt voor je mooie reactie!

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!