New In | P.i.u.r.e. cognac leren veterlaarzen

De winter is dan misschien nog niet eens écht gearriveerd en de sales zijn in volle gang. Maar al wandelend door de winkels en modebladen spot ik toch zeker vaker de nieuwe voorjaarscollecties! En ja, daar word ik vrolijk van. Al een lange tijd heb ik geen nieuwe schoenen gekocht en na het zien van de voorjaarscollectie van P.i.u.r.e wist ik het zeker, één van de schatjes gaat met mij mee naar huis!


P.i.u.r.e. cognac leren veterlaarzen review blog

P.i.u.r.e. cognac leren veterlaarzen review blog En dit zijn ze dan, mijn nieuwe laarsjes met een mooie lichte cognac kleur. De laars zelf is van leer en de uitloop naar boven loopt over in suède, hierdoor valt de bovenkant erg mooi en speels. Het is een mooie, stevige veterschoen met een klein basis hakje. Ook heeft de schoen een hele fijne binnenvoering waardoor ze met dit weer ook prima geschikt zijn om te dragen! Ze zitten stevig en hierdoor hoef je de veters niet strak te dragen. Dit is iets waar ik persoonlijk heel erg blij mee ben omdat ik anders snel ga sloffen met schoenen omdat mijn voet er steeds uitschiet.

P.i.u.r.e. cognac leren veterlaarzen review blog

Ik vind de laarzen netjes en toch wel stoer. Ergens geven ze mij het gevoel van Timberlands, omdat je als meid zijnde nu een net iets stoerdere schoen hebt. Ik draag ze dan ook graag onder mijn parka met een goede jeans.

P.i.u.r.e. cognac leren veterlaarzen review blog

In deze collectie hebben ze meerdere kleuren van deze laarsjes, je kan kiezen tussen leer en suède, een gladde zool of een iets grovere, mét of zonder bontje aan de binnenkant. Ik hoop voor de lente nog een suède paar verterlaarsjes aan te kunnen schaffen.

P.i.u.r.e. cognac leren veterlaarzen review blog Binnenkort zal ik nog een duidelijke outfit post maken met deze laarzen.

P.i.u.r.e. cognac leren veterlaarzen review blog Ik kocht mijn paar bij Dolcis, op de webshop kan je ook de varianten van deze schoen bekijken. En je koopt ze voor €99,99. Zelf betaalde ik er iets minder voor omdat ik nog een aantal bonnen had voor deze winkel. 

P. Prestigeious way of life.
i. Intriguing design.
u. Up to date
r. Relaxed
e. Experience

P.i.u.r.e. cognac leren veterlaarzen review blog

Conclusie
Het zijn leuke, nette, iets wat stoere schoenen en ze lopen heerlijk. Ik kan niet snel een hele dag dezelfde schoenen aanhebben zonder zware en vermoeide voeten te krijgen. Door de stevige onderkant blijven ze goed zitten en dat verhoogt het draagcomfort zeker. De prijs kwaliteit verhouding vind ik zeker ook prima, en het assortiment heeft mij ook zeker verrast.

Heb jij je voorjaarsschoenen al op het oog?

signature Lin

Het lijkt mij erg leuk als je mij volgt op Bloglovin’, Twitter en/of Instagram.

16 thoughts on “New In | P.i.u.r.e. cognac leren veterlaarzen

  1. Pingback: Travel Notebook | Brussel in 24 uur | Linda's Lifestyle & Travel Notebook

  2. Gaaf! Ik heb ook veterlaarzen gekocht … Helaas laat bij allebei de zool los haha en ben ik te lui om naar de schoenmaker te gaan.
    Ben benieuwd naar je outfitpost!

  3. Hoi Linda, via Wanda kom ik hier terecht en allereerst mijn complimenten over je blog! Wat schrijf je leuk en wat een gave foto’s over vakantiebestemmingen, vooral die met de rots in het water die rechts op de homepage staat.
    De laarsjes vind ik ook erg leuk, stoer maar toch vrouwelijk. Zelf ben ik erg enthousiast over het merk Helioform; volledig leer, modern, uitneembaar voetbed en ook nog betaalbaar.
    Goed weekend!
    Groetjes vanuit een stormachtig Brabant

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!